کد مطلب: ۶۵۵۷۵۹

نرخ تاکسی‌های اینترنتی افزایش می‌یابد؟

نرخ تاکسی‌های اینترنتی افزایش می‌یابد؟

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان اعلام کرد افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی منتفی و وجوه اضافی دریافتی از مسافران به آنها مسترد می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ باتوجه به گزارشات واصله مبنی بر افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر لزوم بررسی موضوع، برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت‌های مورد عمل را به میزان حدود ۱۰ درصد افزایش داده است.

بر این اساس، پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولین کلیه شرکت های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگشت داده شده و اضافه دریافتی به مصرف‌کنندگان مسترد شود.

شرکت‌های مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام شده در ناوگان خود را به زمان قبل از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه نمودن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران مسترد کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شما که نطرات ما نمیزارین چون به ضررتون

  • ناشناس

    خدا از باعث بانیش نگذره،،پس ما راننده ها اسنپ با این اوضاع چیکار کنیم

  • ناشناس

    یکم تا پنجم خردادماه ما راننده ها کار نمیکنیم،خودشون برن مسافر بزنن

  • ناشناس

    کرایه رو ببرید بالا از ده جای دیگه از دماغ زن و بچت در میاد . والا توی ساعات پیک اسنپ و تپسی همینجوریش واقعا کرایه به ضرر مسافره

  • ناشناس

    خود سازمان حمایت مسافر رو جابجا کنه با این کرایه

  • ناشناس

    کرایه بالا نره کار نمیکنیم

  • ناشناس

    شمایی که میگی کرایه نباید بره بالا ماشین داری رفتی لنت بخری پلوس چنده کله پلوس چنده دیسک و صفحه چنده

  • نادر

    کرایه بالا هم که نره از دماغ زن ، بچه و کل طایفمون درمیاد! شما که اینقدر نگران چند هزار تومن افزایش نرخ کرایه هستی چرا نگران اون چند میلیون افزایش نرخ ایمپلنت نیستی؟ چرا نگران اون چند ده هزار تومن افزایش ویزیت دکتر نیستی؟ چرا نگران ده برابر شدن قیمت نون نیستی! فقط ضرر مسافر مهمه، ضرر راننده مهم نیس؟! انگار زور همه به راننده جماعت رسیده! راننده با هوا زندگی میکنه؟ دکتر نمیره؟ دندون خراب نداره؟ نون نمیخوره؟!

  • ناشناس

    کمیسیون اسنپ چرا باید ۱۵ الی ۲۰ درصد باشه؟
    قبلا هزاران تاکسی تلفنی داشتیم که کمیسیون ۱۵ درصد میگرفتند به دلیل مکان استراحتی که داده بودند و خدمات بعضا پذیرایی که در اختیار قرار میدادند.
    الان روی چه حسابی این هزاران آژانس تبدیل شده به یک اپلیکیشن ساده با همان کمیسیون ۱۵ درصدی بلکه بیشتر.
    روی همین حساب است که نه راننده راضی است به جهت کمیسیون بالایی که میدهد و در نتیجه خالص دریافتی بسیار کمی که دریافت میکند و نه مسافر به جهت ۲۰ درصدی که به اسنپ میدهد.
    این وسط فقط اسنپ است که بینهایت سود میبرد!
    اون اول هم که اسنپ قرار به کار در ایران گرفت بنا بود کمیسیون یک و نیم درصد بگیرد که در عمل کمیسیون ده برابری معین گردید.
    دو سال پیش هم زمزمه برگشت کمیسیون به همان یک و نیم درصد مطرح گشت که متاسفانه پیگیری نشد!

  • ناشناس

    قیمت اسنپ و تپسی خیلی خیلی کم است ، حتی جوابگو استهلاک ماشین هم نیست