کد مطلب: ۵۶۸۹۸۶

افزایش نرخ فروش محصولات در خموتور

افزایش نرخ فروش محصولات در خموتور

شرکت موتورسازان‌ تراکتور سازی‌ ایران‌، با تصویب هیات‌مدیره نرخ فروش محصولات خود را به گروه صنایع تراکتورسازی، به طور متوسط ۳۲ درصد بالا برد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، موضوع افزایش قیمت محصولات این شرکت با نماد خموتور، در نامه زیر اطلاع‌رسانی شده است (بتاسهم):

photo 2021 08 04 15 55 33

شرکت موتورسازان، به عنوان یکی از پروژه‌های طرح مجتمع تراکتورسازی ایران بمنظور تامین موتورهای موردنیاز شرکت تراکتورسازی ایران احداث شد و پس از آن در راستای سیاست کوچک‌سازی صنایع، از شرکت مادر تفکیک و در سال ۱۳۷۱ پروانه بهره‌برداری مستقل تحت عنوان «شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران» را دریافت کرد.

درسال ۱۳۸۶ براساس سیاست‌های اقتصادی کشور براساس اصل ۴۴ قانون اساسی این شرکت در سازمان بورس اوراق بهادر تهران به عنوان شرکت سهامی عام پذیرفته شد.

هم اکنون بیش از ۵۲ درصد سهام آن متعلق به شرکت تراکتورسازی ایران و ۳۴ درصد متعلق به آستان قدس رضوی و مابقی متعلق به کارکنان و سهامداران جزء است.

شرکت موتورسازان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موتورهای دیزلی کشور با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات لازم در ساخت انواع موتورهای سه، چهار و شش سیلندر با کاربردهای مختلف کشاورزی، خودرویی، صنعتی، ماشین‌آلات راه‌سازی و …فعالیت می‌کند.

عرضه انواع محصولات با کاربردهای متنوع کشاورزی، پمپ، ژنراتور و قطعات وابسته برای بازارهای داخلی و خارجی در کارنامه شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران قرار دارد ( موتورسازان ).

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ابراهیم اینده روشن

    دوستان تامیتوانید کمک کنید به فقرا،ازهراندازه ای که میتوانید،تاخدا شماراکمک کند.از همین الان شروع کن،خداوند نیکوکاران رادوست دارد.

    • ناشناس

      اردوهم میری

  • ناشناس

    برخی نمادهای خودرویی که زیان ده نیستند چوب نماد های ایران خودرو و سایپا را می خورند و به ناحق ریزش زیادی را داشته اند.

    • ناشناس

      کجای کاری داداش ؟ همه بازار را این شاخص ساز الکی خراب کرده باید خودرویی و امثال آن فعلا بسته بشوند تا بازار روند صعودی پایدار و تثبیت شده ای بگیره
      فعلا خودشون که نزولی هستند به سهامدارش زیان میرسونه به بقیه سهامها هم ضرر میزنه

  • ناشناس

    از همه چیز میگید جز فروش سهام عدالت چی شد ۱سال شد فروش شروع کنید

    • ناشناس

      بنده خدا عین همون سهامی که مفت دادن بصورت سهام عدالت در قالب صندوق دارا و سارا فروختن مردم و اونها که پول دادن برای اینها تو ضرر هستند به اصل پول خودشون که دادن نرسیدند هم نرسیدند و نتونستند بفروشند بعد سهامدار عدالت پولش رو میخواد! اونم زود میخواد! تا بازار را از اینم خرابتر کنه فقط تو تنها که نیستی ۳۰ یا ۴۰ میلیون هستند عمو سهامدار عدالت بتدریج که دهنویی گفته در عرض ۵ سال بتریج و ماهیانه اونم بلوکی بفروشند تا لااقل بازار صدمه بیشتر از این نبینه

  • ناشناس

    بعضی این قطعه سازهای بیچاره هم اسیر نمادهای درشکه ساز شده اند اینها که میگن ضرر می‌دیم پول قطعه ساز را هم نمی‌دهند حالا تولیدش و فروشش بالا بره همش حسابهای نسیه است کو پول

  • ناشناس

    پس‌ کی این دامنه نوسان اشغال و حذف می کنن از دست این مفت خور ها راحت شیم از دولت جدید اولین خواسته ما سهام داران حذف دامنه نوسان است که هر چی رانت و کثافت کاریه زیر این دامنه نوسان صورت میگره