کد مطلب: ۶۱۷۶۰۷

چه کسانی سال آینده بیشترین میزان یارانه را دریافت می‌کنند؟

چه کسانی سال آینده بیشترین میزان یارانه را دریافت می‌کنند؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: ۱۲ میلیون نفر واقعا زیر خط فقر هستند که ما باید حداکثر یارانه‌ها را برای این قشر درنظر بگیریم و این قشر بیشترین رقم یارانه‌ها را دریافت خواهند کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بحث افزایش یارانه و حمایت از اقشار اسیب‌پذیر مساله جدیدی نیست، و مدت زیادی از طرح آن توسط مسئولین می‌گذرد. اما طبق اظهارات مسئولان چه کسانی شامل این افزایش یارانه و حمایت می‌شوند؟

میزان نوشته است:

رحیم زارع با اشاره به پرداخت یارانه در بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: ۸۰ میلیون جمعیت یارانه بگیر داریم اما از این تعداد، ۶۰ میلیون نفر حق دارند تا یارانه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در بین ۶۰ میلیون یارانه‌بگیر دو طبقه ۳۵ میلیونی و ۲۵ میلیونی وجود دارد، اظهارکرد: طبقه ۳۵ میلیونی در دریافت یارانه محق‌تر هستند و البته این ۳۵ میلیون نفر به سه قسمت تقسیم می‌شوند.

این نماینده مجلس بیان کرد: از این ۳۵ میلیون نفر ۱۲ میلیون نفر واقعا زیر خط فقر هستند که ما باید حداکثر یارانه‌ها را برای این قشر درنظر بگیریم و این قشر بیشترین رقم یارانه‌ها را دریافت خواهند کرد؛ هم از محل هدفمندی و هم از محل منابع ناشی از اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: مابقی این ۳۵ میلیون نفر افرادی هستند که واجب هست یارانه به آن‌ها داده شود و بخشی هم دستشان به دهانشان می‌رسد و حداقل‌هایی برای زندگی دارند.

این نماینده مجلس بیان کرد: حتما در این سه بخش مرتبط با جامعه ۳۵ میلیونی رقم دریافت یارانه متفاوت خواهد بود چراکه حداکثر نگاه ما در مجلس باید رفع موضوعات معیشتی مردم باشد.

وی اظهار کرد: همچنین آن بخش ۲۵ میلیون نفری هم قشر متوسط به بالا هستند و دریافت یارانه خواهند داشت، اما درباره ۲۰ میلیون نفر باقی مانده دولت باید فکری اساسی کرده و قانون را اجرا و آن‌ها را کنار بگذارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی رحمت میکشید ما چه جوری تشکر کنیم از این جوکهایی که گفتی

    • ناشناس

      سلام واقعا زحمت میکشن دزدا بیشتر میشوند وقشر محروم‌ گرسنه تر

    • اسلامبول معر

      سلام به قول معروف بزک نمیر بهار میاد نمیزنه وخراب میاد بابا بسه تورا به خدا اینقدر به مردم شریف دروغ نگید

    • معر

      سلام به معروف میگه بزک نمیر بهار میاد کنیزها ذخایر میاد بابا تورا خدا بس کنید این همه دروغ ودغل

  • ناشناس

    12میلیون نفر زیر خط فقر . وای بر مسئولین شما باعثش هستین یکی از اون 12میلیون نفر منم . شما باعث تمام بدبختیهای ما هستید الانم به فکر چاره نیستید همش دروغ و وعده تا مردمو سرگرم کنید لعنت برکسی ک 12میلیون نفر رو ب زیر خط فقر کشوند

  • مجیدازبیرجند

    مجیدهستم چراهفت درصدثروت دنیاروداریم ولی دوساله نتونستم واسه خانوادم لباس بخرم میوه وغذای متوسط تهیه کنم،جناب اقای رئیسی اصلافکرشم نمیکردم که رئیس جمهوربشیدبازم توی باتلاق فقارت وگرسنگی بیشترفروبریم الان که ازدوران طاغوت بدترشده مردم شب گرسنه میخابن بچهاشون ن رنگ لباس ن میوه ن غذانمیبینن ایامسئولین حاضرن فقط ی شب جای ماباشن فقط ی شب…….

  • ناشناس

    سلام اگر این نظرها واقعا کسی اینهارامیخواند ایا واقعی است یا همین طوری می نویسیم ادم دل میسوزه یکی پول داره یکی نداره بایکی پول میدهند به یکی نمیدهیدباید این یارانه را به ۸۰ میلیون بدهند نه آن ۶۰میلیون پولدار اگر نظریه بخوانند تاخداراخوش بیایید همه یکسان باشند چون همه چی گران شده تورا خدا نظرها بخوانید به ماهایی که یارانه معشیتی نداریم به ماها بدهید

  • علی

    سلام وقتی من سرپرست خانواده شرمنده یه نون هستم با این گرونی خب سال بعد چرا مگه معلوم نیست کسی چی داره خب اگه من سرپرست شرمنده سه دخترم و زنم تا سال بعد باید بمیرم تا ازاین بیشتر شرمنده نشم

  • م

    تو‌راخدا‌دیگه‌این‌مردم‌دیگه‌مسخره‌نکنی‌جان‌عزیز‌ترین‌کس‌تون‌ان‌شالله‌ما‌در‌این‌دنیا‌که‌نمیتونیم‌حق‌مارا‌از‌شما‌بگیریم‌‌دران‌دنیا‌به‌خدا‌از‌سر‌سوزنمون‌از‌شما‌نمیگذریم‌الان‌هم‌شما‌را‌به‌خدای‌بالای‌سر‌واگذار‌میکنیم

  • ناشناس

    توروخدا بسه این قدرمردم را اذیت نکنید کمرمون زیر تورم شکست

  • ناشناس

    خدایاشکرت?