کد مطلب: ۷۶۶۱۳

افزایش ۳۰ درصدی زائرین در اربعین امسال

نماینده شهردار تهران در ستاد اربعین از افزایش 30 درصدی ظرفیت حضور زوار در اربعین امسال خبر داد و گفت: مدیریت شهری امسال نیز همچون سال های گذشته با تمامی توان اقدامات مربوط به تهیه اتوبوس ها، تدارک تجهیرات ایمنی و آتش نشانی و ارائه خدمات درمانی را با بهترین کیفیت در مرزها و خاک

نماینده شهردار تهران در ستاد اربعین از افزایش 30 درصدی ظرفیت حضور زوار در اربعین امسال خبر داد و گفت: مدیریت شهری امسال نیز همچون سال های گذشته با تمامی توان اقدامات مربوط به تهیه اتوبوس ها، تدارک تجهیرات ایمنی و آتش نشانی و ارائه خدمات درمانی را با بهترین کیفیت در مرزها و خاک عراق ارائه می دهد.
مجتبی عبدالهی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران همزمان با ایام اربعین در مرزها و خاک کشور عراق اظهار کرد: همان طور که بارها اعلام شد مناطق 4، 5 و 6 به ترتیب مسئولیت خدمات رسانی در مرزهای چزابه، مهران و شلمچه را بر عهده دارند و مسئولان امر در جلسات ستاد اربعین شهرداری تهران برنامه های خود را جهت رفاه حال زائرین و نگهداشت فضای پیاده روی اعلام می کنند.
وی با بیان اینکه پیش بینی ها حاکی از این است که امسال ظرفیت حضور زوار در کربلا همزمان با اربعین حسینی 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می یابد، عنوان کرد: بنابراین باید با توان، تجهیزات و امکانات بهتری نسبت به دو سال گذشته در مراسم امسال حضور پیدا کنیم.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت همکاری میان نیروهای داخلی و مسئولان عراقی گفت: مدیریت شهری امسال نیز همچون سال های گذشته اقدامات مربوط به تهیه اتوبوس ها برای حمل و نقل زائرین، تدارک تجهیرات ایمنی و آتش نشانی و ارائه خدمات درمانی شرکت شهر سالم به زائرین را با بهترین کیفیت در مرزها و خاک عراق ارائه می دهد.
عبدالهی ادامه داد: خدمت رسانی ویژه به زائرین در شهر کوت عراق نیز انجام می شود و لباس مناسب برای نیروهای خدمت رسان در قالب کاور با آرم خادم الحسین توزیع شده است.

بازدید معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با حضور در مصلی بزرگ تهران، از غرفه های نشریات، مجلات، خبرگزاری ها و مطبوعات بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی به همراه محمد روشنی مدیر کل آموزش های شهروندی و سید علی موسوی مقدم مدیر روابط عمومی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن بازدید از این رویداد بزرگ علمی، تخصصی و فرهنگی کشور با خبرنگاران حوزه شهری حاضر در غرفه ها به گفت و گو و مصاحبه پرداخت.
در این بازدید معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران میهمان غرفه های خبرگزاری های مهر، ایسنا، تسنیم، ایکنا، آنا، روزنامه همشهری و … شد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از 14 تا 21 آبان ماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران دایر بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.