کد مطلب: ۶۹۳۸۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افشای یک جلسه بورسی / محسن رضایی امروز میزبان جمعی از سهامداران است

افشای یک جلسه بورسی / محسن رضایی امروز میزبان جمعی از سهامداران است

برخی منابع از برگزاری نشستی با حضور جمعی از اهالی بازار سرمایه در دفتر کار محسن رضایی، معاون اقتصادی ابراهیم رئیسی خبر می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز، برخی منابع از برگزاری نشستی با حضور جمعی از اهالی بازار سرمایه در دفتر کار محسن رضایی، معاون اقتصادی ابراهیم رئیسی خبر می‌دهند.

اخباری که در اختیار تجارت‌نیوز قرار گرفته حاکی از برگزاری نشستی در دفتر معاونت اقتصادی رئیس جمهوری است. طبق گزارشاتی که منابع آگاه می‌دهند این نشست ساعتی دیگر و راس ساعت ۱۶ امروز ۱ شهریور ۱۴۰۱ در دفتر کار محسن رضایی برگزار خواهد شد.

محسن رضایی امروز میزبان جمعی از سهامداران است

اطلاعات درز کرده حاکی از تلاش جمعی از سهامداران حقیقی برای دیدار با ابراهیم رئیسی است. ظاهرا یکی از سهامداران که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی نیز داشته سعی کرده از طریق یکی از نمایندگان مجلس دیداری با رئیس دولت سیزدهم ترتیب دهد.

منابع آگاه به تجارت‌نیوز خبر دادند که در پی این تلاش‌ها ابراهیم رئیسی نیز موضوع را به معاونت اقتصادی دولت ارجاع داده است. از همین رو مقرر شده نشستی راس ساعت ۱۶ در دفتر محسن رضایی برگزار شود.

دیدار بورسی‌ها با خاندوزی و عشقی

منابع آگاه از وجود تلاش هایی از سوی این جمع برای حضور در نشستی با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و مجید عشقی، رئیس سازمان بورس خبر می‌دهند. این در حالیست که گفته می‌شود اختلافاتی بین بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بر سر مسئله نرخ بهره بین بانکی درگرفته است.

البته شواهد امر حاکی از به کرسی نشستن حرف وزیر اقتصاد است چرا که نرخ بهره پس از طی روند صعودی بار دیگر رو به کاهش گذاشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امیدوارم مفید و به نفع سهام داران متضرر باشد…

    • سهامدار ورشکسته

      کی ضرر 80%سهامداران بعد از دو سال جبران خواهد شد

  • داغ دیده از بورس

    جلسه گذاشتن در این شرایط سودی بحال سهامدار نداره،اینها اگر راست میگن جلو رانت وسفته بازی در بورس را بگیرند معاملات آلگوریتمی را تعطیل کنند بازار خودش متعادل میشود

  • حسن شیری

    خوب نتایج و خروجی این دیدار ها چه بود ؟!
    دیدار تمام

  • ناشناس

    مطمئنا اعتماد از دست رفته مردم اگر که بورس برگرده ولی اعتماد مردم خیلی سخت برمیگرده

  • ناشناس

    باسلام وصلوات خدمت سروران گرامی که امروز جلسه دارند وریس بورس هم در آن جلسه تشریف دارند. لطفا پولهایکه از مردم در بورس ازملت شهید پرور ایران در دولت قبل گرفته شده برسی شود وپولهای ملت را با سودش به ملت بر گردانند مردم مظلوم ایران هیچی نگفتند منتظر هستند قولی که جناب رئیسی اول دولت شان به مردم دادند عملی کنند وپولهای بلوکه شده شان همراه باسود کار کردش را به ملت بر گردانند

  • ناشناس

    سلام
    لطفاً ضرر کرد مردم بیچاره را که وام 18, درصد گرفتندراپرداخت نمایید
    لطفاً این پول مردم را حدود یکسال و اندی روی سهام عدالت های استانی هست را رفع تعلیق نمایید
    تورا خدا ماهایی که تو زندگیمان مونده ایم رادرک کنید…

  • ناشناس

    آقایون رضایی،خاندوزی ترا به خداوند قسم جلو رشد بورس نگیرید،ما سهامدار چه گناهی کردیم،که از همه بازارها عقب هستیم.

  • ناشناس

    توراخدا کمی به فکر سهامداران باشید دوساله که با ضرر دست وپنجه نرم میکنیم هی میگیم امروز بازار خوب می شه تمام سرمایه مون از بین رفت خدا نگذره از شما که مارا بدبخت کردید

  • ناشناس

    ما خانواده معلولان از سال ۹۹ فروختیم ۶۰درصد همه امیدمان اون بود واریز نشده دولت انقلابی لطفا پول فروش از سال ۹۹ فروختیم واریز کنید ممنونمعلولان شدید پول دکتر دارو درمان و بدون خونه پول اجاره خونه نقدی از کجا بیاریم بدیم اگه غیر نقدی باشه بایدجوری باشه همه جا تونست خرج‌کرد مثلا پول دکتر دارو درمان بیماران شدید چند کانه‌یا باهاش بتونیم گرایه خونه‌بدیم و پول تو‌جیبی بچه هامون‌ خواهشا کاری نگنید غیر نقدی جوری باشه همه جا شرمنده بشیم ما معلولان پیش دکتر دارو خونه و گرایه خونه کاری کنید غیر نقدی هم باشه بتونیم همه چیز خرج‌کنیم‌ما معلولان شدید چند کانه قدرت کارکردنم نداریم در نظر بگیرید ممنون