کد مطلب: ۳۴۶۰۵۰

اقامت در هتل‌های اطراف حرم مطهر در مشهد / سفر با عشق و آرامش

اقامت در هتل‌های اطراف حرم مطهر در مشهد / سفر با عشق و آرامش

سفر به مشهد مقدس، سفری کامل و چندجانبه است؛ شهری بزرگ و تماشایی که هم قدمت تاریخی و هم حال‌وهوای ملکوتی‌اش آن را به مقصدی کامل برای سفر تبدیل کرده است.

سفر به مشهد مقدس، سفری کامل و چندجانبه است؛ شهری بزرگ و تماشایی که هم قدمت تاریخی و هم حال‌وهوای ملکوتی‌اش آن را به مقصدی کامل برای سفر تبدیل کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از تفاوت‌های مهم این شهر که آن را از باقی مقاصد سفر متمایز می‌کند، وجود بارگاه باشکوه امام رضا (ع) است. همین موضوع باعث شده تا فارغ از موقعیت جغرافیایی یا ترافیک و شلوغی، مهم‌ترین هتل‌ها در اطراف حرم مطهر ساخته شود.

می‌خواهیم با هم چند هتل خوب و معروف این شهر را ببینیم. امکان رزرو هتل با قیمت ارزان در سایت هیپوتریپ وجود دارد و می‌توانید با توجه به تاریخ مورد نظر این هتل‌ها را رزرو کرده و به‌صورت آنی واچر دریافت کنید.

هتل بین‌المللی کوثر ناب

این هتل بین‌المللی با موقعیت دسترسی مناسب به سایر مناطق شهر، به‌تازگی ساخته شده و امکانات فراوانی برای آسایش مهمانانش دارد؛ خدمات CIP، ترانسفر از فرودگاه به هتل، صبحانه‌ای متفاوت به‌صورت بوفه و یک رستوران عربی در کنار رستوران ایرانی با غذاهای باکیفیت.

این هتل وسعت و ظرفیت خوبی دارد و می‌تواند در یک شب تا ۲۱۰ نفر را در خود جای دهد.

هتل ناب کوثر قرار است یک باشگاه ورزشی با امکانات کافی، یک هایپرمارکت و رستورانی روی روف گاردن نیز افتتاح کند.

هتل ۴ ستاره الماس مشهد

هتل ۴ ستاره الماس مشهد که در خیابان امام رضا قرار دارد، یکی از هتل‌هایی است که می‌تواند خاطرات خوبی از سفر به مشهد برایتان رقم بزند. این هتل اتاق‌های مختلفی را متناسب با نیاز شما دارد و در اتاق‌ها نیز امکانات کافی اقامتی وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند رضایت شما را از هتلی که در آن اقامت دارید فراهم کند، میزان تخصص و تجربه کارکنان است، در این مورد می‌توانید به هتل 4 ستاره الماس مشهد اعتماد کنید و از طریق سایت هیپوتریپ رزروتان را انجام دهید.

هتل ۳ ستاره اطلس مشهد

گاهی وقت‌ها در سفر قرار است توجه بیشتری به مدیریت هزینه‌ها بشود و در عین حال آرامش سفر نیز مختل نشود. در چنین شرایطی پیشنهاد ما رزرو هتل 3 ستاره اطلس مشهد است که می‌توانید رزرو آن را به هیپوتریپ بسپارید.

این هتل استانداردهای مربوط به یک هتل ۳ ستاره را دارد و می‌تواند مکانی مناسب برای اقامت در مشهد و آن هم در فاصله 300 متری از بارگاه ثامن‌الحجج باشد.

هتل اطلس در سال ۱۳۵۴ در هفت طبقه و با ظرفیت ۵۰۰ تخت ساخته شده و در سال 1391 بازسازی شد تا تجهیزات خود را به‌روز کند.

هتل ۴ ستاره اترک مشهد

یکی دیگر از گزینه‌های اقامت در شهر زیبای مشهد، هتل اترک است. این هتل که 13 طبقه دارد در سال 57 ساخته شده و از آن زمان تا امروز به دلیل نزدیکی به حرم مطهر، کیفیت خوب امکانات و خدمات و نام خوبی که از آن بین مسافران مشهد وجود دارد، همیشه مورد توجه ویژه زائران بوده است.

خیلی از افرادی که هتل اترک را برای اقامت در مشهد انتخاب می‌کنند قصد دارند تا خاطرات سفرهای قدیم خود به مشهد و اقامت در این هتل را زنده کنند.

بی‌تردید از هتل اترک می‌توان به عنوان نزدیک‌ترین هتل ۴ ستاره به حرم مطهر نام برد. در هتل اترک امکان پذیرایی تا سقف ۴۰۰ نفر از زائران امام رضا (ع) فراهم شده و به دلیل نزدیکی به حرم، کیفیت نسبتا بالا و نیروهای متخصص همواره مورد استقبال مسافران مشهد بوده است.

هتل ۴ ستاره جواد مشهد

هتل جواد مشهد نیز یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های لوکس و ۴ ستاره به حرم امام رضا (ع) است. این هتل نیز مانند هتل اترک 13 طبقه دارد و می‌تواند پذیرای 240 نفر باشد.

هتل جواد، در خیابان امام رضا، به شما این فرصت را میدهد تا با چشم‌اندازی زیبا از حرم مطهر، حال و هوای دلنشین‌تری را در مدت اقامت در هتل احساس کنید.

هتل جواد با رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و سالن‌های پذیرایی‌اش به دنبال این است که شما را از مراجعه به بیرون بی‌نیاز کند و به این ترتیب بتوانید به‌راحتی به استراحت و زیارت بپردازید.

هتل ۴ ستاره توس مشهد

هتل ۴ ستاره توس مشهد هم از آن گزینه‌هایی است که می‌تواند رضایت شما را در مدت اقامت در مشهد فراهم کند. این هتل در ابتدای خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک و در فاصله ۱۰۰ متری تا حرم قرار دارد. هتل توس سال 88 ساخته شده و می‌تواند ۲۲۰ نفر را پذیرا باشد. امکانات و خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود در سطح باکیفیت و مطلوبی قرار دارد و می‌تواند لذت سفر را برایتان کامل کند.

تعداد هتل‌های مجاور حرم امام هشتم بیش از آن چیزی است که تصور می‌شود؛ طی سالیان دراز سرمایه‌گذاران زیادی به‌خاطر عشق و علاقه‌ای که به امام هشتم داشته‌اند و برای خدمت بیشتر به زائران آن حضرت، هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های بسیاری را در اطراف حرم مطهر ساخته‌اند.

در صورتی که تمایل ندارید خودتان به‌صورت شخصی به شهر مقدس مشهد سفر کنید، می‌توانید از تور مشهد ارزان هیپوتریپ در تمامی فصول سال با بهترین قیمت‌ها استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.