خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۷۸۴۴

نقش اقتصاد دانش بنیان در مسیر توسعه کشور

نقش اقتصاد دانش بنیان در مسیر توسعه کشور

رییس جمهوری گفت: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است و ما می‌توانیم فاصله خود با کشورهای پیشرفته را کم کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ،حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز هفتادوششمین نوبت بهره‌برداری ما است، اظهار کرد: ما مرکزی را برای همه شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده این امر در هر استان شکل دادیم. ما مسئله خودرو برقی و اتوبوس برقی و نیز رصدخانه ملی را هم داشتیم که هرسه دارای اهمیت بسیار هستند.

وی افزود: در تاریخ ما رصدخانه مراغه زبانزد است و در این مسیر لازم بود حرکت نویی در کشور ما انجام شود که این امر با تأسیس این رصدخانه صورت گرفت. البته هفتاد درصد این طرح در دولت دوازدهم انجام گرفت و جزو کشورهایی هستیم که چنین رصدخانه بزرگی را دارا هستند.

رییس جمهوری با بیان اینکه رصدخانه ما جزو رصدخانه‌های مهم در منطقه است، اظهار کرد: این امر می‌تواند منجر به شناخت بیشتر ما از هستی بزرگ شود. خوشحالم در این سالهای جنگ اقتصادی توانستیم مسیر علم و دانش را ادامه دهیم و متوقف نشویم.

روحانی تاکید کرد: توسعه و پیشرفت کشور در همین مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است. ما می توانیم فاصله خود را با کشورهای پیشرفته کم کنیم.

وی افزود: امیدواریم افتتاح‌های امروز برای مردم مبارک باشد و تا پایان دولت بتوانیم هر هفته همین افتتاح‌ها را داشته باشیم.

آخرین اخبار اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.