کد مطلب: ۲۹۳۹۹۶

حامد مددی، کارشناس بازار سرمایه پاسخ داد:

امروز بورس چه می‌شود؟

امروز بورس چه می‌شود؟

معاملات امروز بازار سرمایه با روندی مثبت، اما با شیب ملایم آغاز شده است،صعودی شدن بازار سرمایه ریشه در چه مسائلی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز چهارشنبه ( 7شهریورماه 97) وضعیت بازار سرمایه نشانگر این است که شاخص کل بورس با شیب ملایمی روند مثبت و صعودی به خود گرفته است، به‌طوری که تا لحظه تنظیم این گزارش شاخص کل رشد 800 واحدی داشته و به رقم 137553 رسیده است. بررسی بازار سرمایه نشان می‌دهد که نماد‎های «فارس، پارس، شپدیس، شاراک، وبانک» بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل و نمادهای « وامید، فملی، فخوز، رانفور و جم » بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز دارند.

حامد مددی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره وضعیت شاخص کل بورس در آخرین روز معاملات هفته جاری، گفت: امروز شاخص کل بورس به دلیل انتشار گزارش ماهیانه بسیار خوب شرکت‌های پتروشیمی روند صعودی به خود گرفته است.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: گزارش‌های‌ ماهانه بسیار خوبی از سوی شرکت‌های پتروشیمی منتشر شده که در این گزارش‌ها آمده است که شرکت‌های پتروشیمی از رشد فروش و درآمد بسیار خوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار شده‌اند.

مددی افزود: گزارش ماهانه بسیار خوب شرکت‌های پتروشیمی باعث شده است که امروز سهام شرکت‌های پتروشیمی در سبد سهام سرمایه‌گذاران وزن بیشتری پیدا کنند.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: با توجه به اینکه کش و قوس‌های فراوانی درخصوص نحوه قیمت‌گذاری محصولات فلزی، معدنی و حتی کالاهای شیمیایی و پتروشیمی در بورس کالا وجود دارد،بازار سرمایه در ابهام به سرمی‌برد و به نوعی سهامداران دو به شک هستند، به‌طوری که به صورت مستقیم خواهان خرید سهام محصولات فلزی، معدنی، شیمیایی و پتروشیمی نیستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.