کد مطلب: ۲۶۰۹۶۳

امضای سند همکاری هوایی ایران-قرقیزستان

امضای سند همکاری هوایی ایران-قرقیزستان

سازمان هواپیمایی کشوری از گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی ایران و قرقیزستان و برنامه‌ریزی برای انجام حداکثر ۷ پرواز در هفته خبر داد.

در راستای اجرای سیاست ریاست جمهوری مبنی بر توسعه و گسترش روابط با کشورهای آسیای میانه، سند همکاری‌های حمل ونقل هوایی توسط معاونان سازمان هواپیمایی کشوری ایران و قرقیزستان به امضا رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جونو شالیف، معاون رئیس هواپیمایی کشوری قرقیزستان که به همراه هیئتی به ایران سفر کرده است در دیدار با علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خواستار گسترش روابط بیشتر و همکاری‌های حمل و نقل هوایی با ایران شد.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار در خصوص بهره برداری از پرواز به نقاط ثالث نیز مذاکراتی انجام و مقرر شد تا سقف ۷ پرواز برنامه‌ای به صورت هفتگی بین دو کشور انجام شود.

علاوه بر مفاد فوق همکاری در زمینه راه اندازی پرواز مستقیم شرکت‌های هواپیمایی طرفین، پذیرش شرکت هواپیمایی SKY KG AIRLINE توسط سازمان هواپیمایی کشوری ایران در جهت همکاری مشترک با شرکتهای هواپیمایی ایرانی و راه اندازی پرواز برنامه‌ای، تبادل متون ماده ۸۳ مکرر در جهت تعیین حدود و اختیارات شرکت‌های هواپیمایی اجاره دهنده و اجاره کننده هواپیما مورد مذاکره قرار گرفت.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.