کد مطلب: ۱۱۸۵۲۶

استیضاح آخوندی با ۱۰۰ امضاء

استیضاح آخوندی با 100 امضاء

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اعلام این‌که گزارش کمیسیون عمران درباره برخورد قطارهای مسافری به نفع وزارت راه و شهرسازی تغییر کرده است، گفت: تاکنون ۱۰۰ نماینده مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده‌اند. نادر قاضی‌پور اظهار کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی همچنان به قوت خود باقی است و تعداد

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اعلام این‌که گزارش کمیسیون عمران درباره برخورد قطارهای مسافری به نفع وزارت راه و شهرسازی تغییر کرده است، گفت: تاکنون ۱۰۰ نماینده مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده‌اند.
نادر قاضی‌پور اظهار کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی همچنان به قوت خود باقی است و تعداد امضاکنندگان آن همچنان رو به افزایش است.

وی با بیان این‌که تاکنون 100 نماینده مجلس طرح استیضاح را امضا کرده‌اند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس هیچ رایزنی درباره استیضاح با وزیر راه و شهرسازی نداشته‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، افزود: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی از سوی هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون عمران ارجاع شده و باید منتظر بمانیم که این کمیسیون کی درباره این موضوع تشکیل جلسه می‌دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا پس از بررسی برنامه ششم توسعه، مجلس به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی رسیدگی می‌‌کند.

به گزارش تسنیم، قاضی پور در واکنش به این موضوع که برخی مسئولان وزارت راه مدعی هستند که گزارش کمیسیون عمران درباره برخورد قطارها ناقص منتشر شده است، اظهار کرد: واقعیت آن است که گزارش کمیسیون عمران مجلس به نفع وزارت راه و شهرسازی تغییر کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.