کد مطلب: ۶۲۱۹۵۸

تکذیب یک خبر جنجالی درباره شستا / زینب پاشاپور کیست؟

تکذیب یک خبر جنجالی درباره شستا / زینب پاشاپور کیست؟

خبر انتصاب زینب پاشاپور خواهر و همسر شهدای مدافع حرم روز گذشته سروصدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد، اما آیا این خبر حقیقت دارد؟

،به گزارش تجارت‌نیوز ، انتصاب زینب پاشاپور به سمت مدیر حقوقی شستا حقیقت دارد؟

به نقل از نبض بورس ، روز گذشته خبری جنجالی درباره شستا و انتصابات منتشر شد که به دلیل جنس خبر، سریع در فضای مجازی دست به دست چرخید.

اما بررسی‌ها نشان می‌داد که این خبر با توجه به اسناد و مدارک موجود از پایه کذب است.

خبر منتشر شده در فضای مجازی چیست؟

این خبر با تیتر «نوبت به انتصاب همسران رسید» در کانال خبری اصلاحات پرس منتشر شد! متن خبر به شرح زیر بود:

«حامد عطاری عضو جبهه پایداری، نماینده وزیر و رئیس کمیته انتصابات شستا در اقدامی عجیب همسر دوم خود را بعنوان مدیرحقوقی شستا منصوب کرد!

زینب پاشاپور بدون یک روز تجربه کاری و صرفا با مدرک لیسانس حقوق، بر سمتی تکیه زده که حجم مطالبات وصول نشده شستا بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است».

زینب پاشاپور کیست؟

اما زینب پاشاپور، کیست؟ او خواهر شهید اصغر پاشاپور و همسر شهید محمد پورهنگ است.

وی متولد سال ۱۳۶۷ است و رتبه ۱۲ کنکور سراسری است.

او در مورخه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ در رشته حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) فارغ‌التحصیل شد.

خبری که توسط خود اصلاحات‌پرس تکذیب شد!

بعد از انتشار این خبر کانال تلگرامی اصلاحات پرس با عنوان «تکذیب و عذرخواهی به دلیل انتشار یک خبر» اقدام به عذرخواهی به خاطر این خبر کذب کرد. متن این خبر عبارت است از:

خبری در پایگاه خبری اصلاحات پرس با عنوان «نوبت به انتصاب همسران رسید» بازنشر شد که مربوط به انتصاب خانم زینب پاشاپور بعنوان مدیر حقوقی شستا بود، توسط مسئولان مربوطه تکذیب شد.

با وجود آنکه اصلاحات‌پرس منبع خبر نبوده و اقدام به بازنشر آن کرده، بدین‌وسیله از خانم زینب پاشاپور و مخاطبان گرامی عذرخواهی می‌کنیم.

thm 353 76481 588

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر خبر انتصاب داماد و و…دروغ باشه این هم دروغ خواهد شد

    • ناشناس

      یادتونه؟اوه اوه چه پررو

  • سهامدار

    شستا بعد از بازگشایی ریزش قیمت سنگین خواهد داشت . علت الزام به فروش ۱۰ درصد دیگر ( اضافه تر ) شناوری شستا است !!! بعد از خروج خودی ها ! قیمت شستا ریزش شدیدی خواهد داشت و به قیمت ۴۵ تا ۵۰ تومان خواهد رسید .

    • علیرضا

      مفهوم ارزش ذاتی هم کشکه دیگه ،، شمارتو بده اگه خواست بریزه زنگت بزنم .

    • بهزاد

      تراوشات ذهنیتواینجابه اشتراک نذار، اگردنبال مفتخری هستی، کسی بااین خزعبلات فریب نمیخوره، ملت گرگ شدن

    • بهزاد

      تراوشات ذهنیتواینجابه اشتراک نذارپسرخوب، کسی بااین حرفاگول نمیخوره وملت، باهوش شدن وبراحتی فریب نمیخورن، طرف شستاروفقط برای سودمجمع هم نگه داره، بردکرده

  • ناشناس

    شستا بارا باقیمت ۱۲۰۰ تومان باز گشایی خواهند کرد تا ضرر سهامداران جبران شود مواظب سرمایه خود باشید شستا سهام ارزنده ای است . ما در اوج گرانی هرسهم را ۴۸۰۰ خریدیم ضرر تقریباً ۷۰ درصدی کرده ام در بعضی از سهامها تا ۸۵ درصد درضررم . با احتساب فروش ملک وطلا ی زن وبچه ۹۵ درصد در ضررم . بلاخره فریب خوردیم . باز شستا یک سودی واریز کرد . شستا مفت است در آینده طلاست دولت هم دیگر اجازه نخواهد دادبه قیمتها مفت خرید وفروش شود . به هر قیمتی باز کردند فقط بخرید ونفروشید . بنده در کمین شستا هستم همه را تبدیل به شستا خواهم کرد

  • ممدی

    این نیرنگ های نخ نما وکهنه قدیمی ولی اصلاحات ازسراستیصال بازهم بدان چنگ میزندکسی که کارخبری میکنداگرخبری دروغین دراین حدرادرک نمیکندبهتراست بیل برداردبرودسرساختمان عملگی کندگرچه بعیداست ازعهده این کارهم برآید!

  • ناشناس

    ،،، متاسفانه ما باصطلاح باسواد،،،، کاری نداریم جز توهین به دیگران،،، عزیزم، کارگران ساختمانی بسیارعزیز مطمن باش که ازمن وتو خیلی باسوادتر برای جامعه مفیدترند،،،،،،،، باتاسف