کد مطلب: ۳۴۴۱۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین ریزش‌ها از گروه حاکم بر اتاق تهران / برادر معاون اول رئیس جمهور دیگر در اتاق نمی‌ماند

اولین ریزش‌ها از گروه حاکم بر اتاق تهران / برادر معاون اول رئیس جمهور دیگر در اتاق نمی‌ماند

آخرین اخبار از انتخابات اتاق بازرگانی تهران حاکی از این است که چهار عضو گروهی که اکنون بیشترین کرسی هیات نمایندگان اتاق تهران را برعهده دارند دیگر قصد حضور در انتخابات پیش رو را ندارند.

به‌گزارش تجارت‌نیوز، هرچند که در چهل و ششمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران انتظار می‌رفت متقاضیان زیادی به طبقه چهارم خیابان وزرا ( اتاق بازرگانی تهران) برای نام‌نویسی نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی مراجعه کنند اما این حضور اعضای هیات نمایندگان طبق انتظارات نبود.

آخرین شنیده‌ها از روند انتخابات اتاق بازرگانی تهران حاکی از این است که چهره‌های مطرحی همچون مهدی جهانگیری (برادر معاون اول رئیس جمهور) و مهدی پورقاضی نسبت به نام‌نویسی در این انتخابات صرف نظر کرده‌اند. این دو عضو اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز عدم حضور خود در انتخابات پیش‌رو را تایید کرده‌اند.

جهانگیری و پورقاضی تاکنون نقش مهمی در گروه ائتلاف فردا داشته‌اند. گروه ائتلاف برای فردا در مقطع فعلی بیشترین کرسی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران را در اختیار دارد.

مهدی پورقاضی که 16 سال در هیات نمایندگان حضور دارد این بار قصدی برای حضور در انتخابات را ندارد و بیشتر سعی دارد که از افراد جوان در این دور حمایت کند. رویکردی که محسن جلال‌پور ، رئیس سابق اتاق ایران هم در پیش گرفته است.

در عین حال سید بهادر احرامیان و علیرضا خائف نیز از جمله کسانی هستند که به لیست انصراف‌دهندگان گروه ائتلاف فردا اضافه شدند. احرامیان در گفتگویی کوتاه با تجارت‌نیوز عدم حضور خود را تایید کرده است. بنابراین سید بهادر احرامیان که عضو هیات مدیره انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان سنگ آهن و فولاد یزد است نامش در لیست انصراف دهندگان ائتلاف فردا به چشم می‌خورد.

جدیدترین اتفاقات مربوط به این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی را می‌توانید در سلسله اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.