کد مطلب: ۲۷۲۲۳۰

اوج‌گیری فروش سینماها در هفته دوم اکران تابستان

اوج‌گیری فروش سینماها در هفته دوم اکران تابستان

این هفته نیز مانند هفته گذشته سه رتبه اول جدول فروش هفتگی در اختیار کمدی‌ها بود. فیلم «تگزاس» این هفته افزایش فروش ۱۵۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و همچون هفته‌های گذشته صدرنشینی خود را حفظ کرد.

این هفته نیز مانند هفته گذشته سه رتبه اول جدول فروش هفتگی در اختیار کمدی‌ها بود. فیلم «تگزاس» این هفته افزایش فروش ۱۵۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و همچون هفته‌های گذشته صدرنشینی خود را حفظ کرده و با فروش هفتگی ۷۳۲ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان توانست برای دهمین هفته متوالی در رتبه نخست جدول فروش قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، این هفته «تگزاس» موفق شد به رکورد ده هفته صدرنشینی فیلم «آینه بغل» که بیشترین تعداد هفته صدرنشینی در سال ۱۳۹۶ را داشت، دست یابد. با توجه به اکران فیلم کمدی «هزارپا» بسیار بعید به نظر می‌رسد تگزاس بتواند هفته آینده نیز صدرنشین جدول فروش هفتگی باشد.

«دشمن زن» در سومین هفته اکرانش با فروش هفتگی ۵۱۰ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان رتبه دوم جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص داد.

«خجالت نکش» نیز با فروش ۳۷۸ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان سومین فیلم پرفروش هفته شد.

«تگزاس» ، «خجالت نکش» و «دشمن زن» که هفته گذشته نیز سه فیلم اول جدول فروش بودند، با مجموع ۳۳۶ سالن، بیشترین تعداد سالن سینما را در اختیار دارند.

این هفته چهار فیلم جدید «دارکوب»، «به وقت خماری» ، «خاله قورباغه» و «مرداد» اکران شدند.

فیلم «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی که در جشنواره فجر با ده نامزدی و دو سیمرغ بسیار مورد توجه قرار گرفته بود، در نخستین هفته اکرانش با فروش ۳۴۷ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان در بین این چهار فیلم تازه اکران‌شده، پرفروش‌ترین فیلم بود و در مجموع در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

فیلم «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان‌آرا با فروش هفتگی ۲۶۹ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و مجموع فروشش پس از سه هفته اکران از مرز یک میلیارد گذشت.

«به وقت خماری» با فروش هفتگی ۲۰۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و «خاله قورباغه» ساخته افشین هاشمی که فیلمی مختص به کودکان و یادآور سریالی عروسکی با همین نام است، با فروش هفتگی ۱۵۰ میلیون و ۶۶ هزار تومان به ترتیب در رتبه ششم و هفتم جدول فروش هفتگی قرار گرفتند.

فیلم «مرداد» نیز در اولین هفته اکران خود، در حالی که تنها سه سالن در اختیار داشت با فروش ۵ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان شروع ناامیدکننده‌ای داشت.

۱۰ فیلم پرفروش هفته پانزدهم سینمایی سال ۱۳۹۷، ۷۰۰ میلیون تومان نسبت به هفته چهاردهم فروش بیشتری داشتند و در ۷۸۵ سالن در مجموع ۲.۸ میلیارد تومان فروختند.

فروش سینمای ایران ۶ ۱۲ تیر ۹۷

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.