کد مطلب: ۱۷۲۴۹۱

اوراواردز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد

اوراواردز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد

اوراواردز با برتری برابر الهلال عربستان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت فاتح این فصل لیگ قهرمانان آسیا شد.

دو تیم اوراواردز ژاپن و الهلال عربستان، ظهر امروز در سایتاما ژاپن دیدار برگشت خود را در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار کردند که در دیدار رفت نماینده ژاپن نتیجه خوبی کسب کرد و در زمین الهلال به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در دیدار برگشت تیم ژاپنی توانست با گل رافائل سیلوا یک بر صفر به برتری برسد تا در مجموع با برتری ۲ بر یک برابر الهلال قهرمان شود.

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البورایک، سلمان فرج، عبدالله عطیف، یاسر الشهرانی، نیکولاس میلسی، نواف عابد، سالم الدوساری، عسامه هوساوی (کاپیتان)، محمد جهلافی و عمر خربین.

ترکیب اوراواردز: شوساکو نیشیکاوا، تومایا اوگاجین، توماکی ماکیانو، واترائو اندو، رافائل، یوکی موتو، یوسوکه کاشیواگی، کازوکی ناگاساوا، تاکوا آئوکی، یوکی آبه (کاپیتان) و شینزو کوروکی

در همان ابتدای مسابقه و در دقیقه ۵ ناگاساوا می‌توانست میزبان را پیش بیندازد ولی او در دهانه دروازه نتوانست از اشتباه بازیکن الهلال استفاده کند. در نیمه نخست این دیدار دو تیم بازی درگیرانه‌ای به نمایش گذاشتند و همین باعث شد تا روشن ایرماتوف، داور ازبکستانی ۲ بازیکن از تیم اوراوا و یک بازیکن الهلال را با کارت زرد جریمه کند.

۶۳ هزار نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه که اغلب ژاپنی بودند حمایت بی‌وقفه‌ای از تیم‌شان داشتند ولی این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با برتری نسبتی اوراواردز شروع شد و رافائل اولین موقعیت جدی این نیمه را خلق کرد که ضربه او راهی به دروازه تیم عربستانی پیدا نکرد. در ادامه و در دقیقه ۶۰ سرمربی الهلال تصمیم گرفت تا عمر خربین یکی از ۳ نامزد نهایی بهترین بازیکن سال آسیا را از بازی بیرون بکشد و فلاته را به زمین فرستاد تا تیمش بتواند بالاخره روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کند.

الهلال که نتوانست بازی خوبی در این نیمه ارائه دهد، روی به بازی خشونت‌آمیز آورد و همین باعث شد تا در دقیقه ۸۲ بازی سالم الدوساری با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شود و الهلال ۱۰ نفره شد.

در نهایت در دقیقه ۸۸ بازی رافائل سیلوا توانست دروازه الهلال را باز کند و خیال تیم ژاپنی را راحت کند.

به این ترتیب اوراواردز توانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و نماینده قاره آسیا در جام جهانی باشگاه‌ها شود که چندی دیگر در کشور امارات برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.