کد مطلب: ۴۶۲۴۰۱

اولین تصویر واقعی احتمالی از کوییک s

اولین تصویر واقعی احتمالی از کوییک s

همزمان با آغاز پیش‌فروش ۳ محصول سایپا شما می‌توانید مشخصات فنی کوییک s را در خبر زیر بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تصاویر واقعی جدیدی از یک نمونه کوییک جدید دیده شده است که به احتمال زیاد همان محصول دیده نشده سایپا یعنی کوییک‌ اس باشد.

گروه خودروسازی سایپا در پیش‌فروش اخیر خود هزاران نفر را برای فروش این محصول ثبت‌نام کرده و از آن‌ها وجه دریافت کرده است اما هنوز هم این خودرو رونمایی نشده و مشخص نیست چه ظاهری خواهد داشت. چند طرح کامپیوتری و یک سپر نیمه‌کاره تنها تصاویری بود که از این محصول منتشر شده بود این تصویر می‌تواند اولین تصویر واقعی از این محصول جدید باشد.

1 24

آنچه که در این تصویر مشخص است، پلت‌فرم کلی خودرو تغییرات چندانی را تجربه نکرده اما ظاهر متفاوتی با نسخه معمولی این خودرو دارد. با توجه به آنچه که در تصاویر دیده می‌شود سپر و جلو پنجره این خودرو تغییر کرده و ظاهر جدیدی به آن بخشیده است.

در بخش مشخصات فنی‌ هم اتفاق جدیدی انتظار شما را نمی‌کشد و همان پیشرانه همیشگی M15 وجود دارد که با ۱۵۰۰ سی سی حجم ، ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و روی تمام خودروهای سایپا در پلتفرم x200 دیده می‌شود. این نیرو مثل همیشه از طریق گیربکس دستی ۵ سرعته به چرخ های جلو می رسد.

تجهیزاتی مثل کیسه هوا راننده و سرنشین، فرمان دی‌کات، کامپیوتر سفری، چراغ روشنایی در روز (day light)، سنسور دنده عقب و شیشه و آینه‌های برقی وجود دارند. از طرفی در تیپ فول آپشن علاوه بر موارد یاد شده آپشن‌هایی مثل نمایشگر و سیستم مولتی مدیای ۷ اینچی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم باد لاستیک ها، روکش صندلی چرم، دوربین دنده عقب، رینگ‌های آلومینیومی و رهیاب ماهواره‌ای از جمله امکاناتی است ک برای این خودرو پیش‌بینی شده است.

جدا از تمام انتقاداتی که به طراحی‌‌ها و کیفیت خودروهای تولید شرکت سایپا وجود دارد اگر کوییک را نمونه فیس لیفت شده تیبا ۲ در نظر بگیریم، سایپا قدم بزرگی در طراحی خودرو برداشته است. با توجه به پلتفرم مشترک و تاریخ عرضه این دو محصول، کوییک نمونه به‌روزرسانی شده‌ای از خودرو تیبا ۲ است و در حقیقت دوست‌داشتنی‌تر هم به نظر می‌رسد.

برای خودرو‌هایی که مدت‌ها از پیش‌فروش آن گذشته، انتظار برای رونمایی کمی عجیب به نظر می‌رسد اما با این جزئیاتی که از گوشه کنار صنعت خودرو به دست آمده است می‌توان ظاهر کلی آن را پیش‌بینی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سیامک

    پول اینم نداریم چه مملکتیه توش زندگی میکنیم

  • امید زاهدی تبریزلی

    یعنی ملت بدون این که اطلاعات خودرو را بدونن ثبت نام کردن؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      به خدا اگه میدونستم اینجوریه اصلا ثبت نام نمیکردم اونم برا یه سال دیگه??

  • Farar

    حرفی زده نشه راجبش چون همه میدونن چیدست مردم میده ایرانخودرو و سایپاپس سکوت میکنم

  • ناشناس

    این چیه اخه..
    سپر قبلی رو حداقل میشد تحمل کرد این چیه واقعا.. چرا اینقدر طراحیش زشته.. یکی بگه واقعا ما گناهمون چیه نمیتونیم ی ماشین شیک سوار بشیم..

  • ناشناس

    کسی از مردم نظر نمیخواد زور نزنین نظر ندین‌ نظرتون هیچ تاثیری نداره

  • مرتضی

    وای چقدر این محصول سایپا به روز هست. یه توصیه به شرکت های بنز و بی ام و دارم اینکه یه کم از سایپا و ایرانخودرو یاد بگیرن

  • پوریا احسانی

    ظاهرش که بدک نیست . از پراید خیلی بهتره اما دیگه باید پیشرانه جدیدی براش می ذاشتن . یه موتور ۱۵۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ که به توربو شارژر مجهز میشد اگه همین موتوری که گفتم روی کوییک s می ذاشتن خیلی بهتر میشد .

    • محمودم

      کوییک رو دیگه نمیشه با پراید مقایسه کرد ۵۰میلیون فرق قیمت دارن

  • سهیل

    من نمیدونم چکارکنم بخدا ۳۵ تومن ثبت نام کردیم الان میگن ۱۰۰ میلیون دیگه هم بدین میشه ۱۴۰ میلیون حالا توبازار ۱۳۰ میلیونه خب باچه منطقی قیمت گذاری کردن ۳۵ تومن یکسال پیش دادیم بعداز یکسال انتظار حالا ماشینی بگیریم که بازار آزاد قیمتش کمتره مگه میشه منکه دارم دیوونه میشم اگه کسی جوابی داره خواهش میکنم بگه شاید دلم آروم بگیره خیلی ممنونم

    • ناشناس

      قیمت بازار ۳۳۰ملیون

  • سهیل

    بعداز یکسال انتظار و ۳۵ تومن پول پیش پرداخت حالا باید۱۰۰ تومن دیگه بدیم و کوییک بگیریم حالا میگن تو بازار ازاد قیمتش ۱۳۰ تومنه این یعنی چی کسی میدونه؟؟

  • علی

    اقا من خریدم ماشین جاده نیست تو سر بالایی کم مییاره و یکی هم تو سرازیری سپر جلوش به زمین برخورد میکنه خیلی افتضاحه خیلی