کد مطلب: ۲۴۰۳۸۱

اکثر میلیاردرها امیدوارند ۱۰۰ سال زندگی کنند

اکثر میلیاردرها امیدوارند ۱۰۰ سال زندگی کنند

درحالی‌که متوسط طول عمر در چین، آمریکا و اکثریت اروپای غربی در نیمه دوم دهه ۷۰ سالگی قرار دارد، ثروتمندان جهان به این که یک قرن زندگی خواهند کرد، خوش‌بین هستند.

درحالی‌که متوسط طول عمر در چین، آمریکا و اکثریت اروپای غربی در نیمه دوم دهه ۷۰ سالگی قرار دارد، ثروتمندان جهان به این که یک قرن زندگی خواهند کرد، خوش‌بین هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اعلام بانک مدیریت سرمایه یوبی‌اس، ۹۱ درصد از ۵۰۰۰ سرمایه‌گذاری که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، به علت افزایش امید به زندگی خود، تغییراتی از لحاظ مالی صورت می‌دهند.

هرکدام از این افراد لااقل ۱ میلیون دلار دارایی قابل سرمایه‌گذاری دارند و سهام شرکت‌های مربوط به سلامتی، سرمایه‌گذاری مورد علاقه آنهاست.

۵۳ درصد از ثروتمندان جهان انتظار دارند همچنان در ۱۰۰ سالگی زنده باشند.

در گزارش بانک یوبی‌اس، که عنوان آن کلوپ قرن است، آمده است: ایده زندگی به طول یک قرن، زمانی به فیلم‌های علمی تخیلی نسبت داده می‌شد.

اما برای ثروتمندان جهان، دیگر چنین نیست. زندگی ۱۰۰ ساله، از نگاه این افراد، یک احتمال کوچک نیست، بلکه آنها انتظار دارند اتفاق بیافتد.

آمار اداره امنیت اجتماعی آمریکا نشان می‌دهد در سال ۱۹۳۰ متوسط امید به زندگی مردان آمریکایی تنها ۵۸ سال بوده است. ۵۰ سال قبل از آن، آنها انتظار داشتند تا فقط ۳۵ سال عمر کنند.

با این که میلیاردرها در مورد عمر طولانی خود مطمئن هستند، بیش از ۷۰ درصد آنها معتقدند ظرف ۱۰ سال آینده سلامتی آنها رو به زوال خواهد گذاشت. هزینه‌های مربوط به سلامتی، بالاترین جایگاه را در لیست نگرانی‌های آنها دارد و ۵۲ درصد از سرمایه‌گذاران در مورد افزایش هزینه‌های درمانی مضطرب هستند.

ثروتمندان بیش از حد علاقه دارند که پول خود را برای افزایش طول عمرشان قربانی کنند. از هر ۱۰ نفر ثروتمند، ۹ نفر موافق است که سلامتی از ثروت مهم‌تر است.

بانک یوبی‌اس از ثروتمندان پرسیده است که چه میزان از ثروت خود را حاضرند پرداخت کنند تا در ازای آن، تضمین شود که ۱۰ سال دیگر به صورت سلامت عمر می‌کنند؟

آنهایی که ثروت خالصی بین ۱ تا ۲ میلیون دلار دارند، پاسخ دادند که حاضرند یک سوم ثروت خود را بدهند. افرادی که ثروت آنها بیش از ۵۰ میلیون دلار بود هم اعلام کردند که حاضرند نیمی از ثروت خود را برای یک دهه اضافی زندگی پرداخت کنند.

در کل، ۷۷ درصد توافق کردند که کار کردن تا هر عمری که ممکن باشد، برای سلامتی مفید است.

منبع: راشاتودی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.