کد مطلب: ۴۴۵۸۲۰

روحانی در تماس تلفنی امیر قطر:

ایران هرگز آغازگر تنش در منطقه نخواهد بود

ایران هرگز آغازگر تنش در منطقه نخواهد بود

رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر با اشاره به ضرورت تلاش و همکاری همه کشورها در راستای تامین ثبات و امنیت منطقه گفت: ایران هرگز آغازگر هیچ درگیری و تنش در منطقه نخواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور امروز شنبه در تماس تلفنی «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر با وی، ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان به دولت و ملت مسلمان قطر و همه مسلمانان جهان، ابراز امیدواری کرد که این ماه برای امت اسلام برکات و خیرات فراوانی به همراه داشته باشد.

روحانی و امیر قطر روابط و همکاری‌های تهران- دوحه را مثبت و روبه توسعه ارزیابی و بر ضرورت تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات دو کشور تاکید کردند.

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در منطقه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران فعالیت و تحرکات آمریکایی‌ها را با دقت زیر نظر داشته و آن را دنبال می‌کند، اما هرگز آغازگر هیچ درگیری و تنش در منطقه نخواهد بود.

«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» نیز در این گفتگوی تلفنی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به دولت و ملت ایران، بر ضرورت تلاش همه کشورها برای جلوگیری از تنش آفرینی در منطقه تاکید کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.