کد مطلب: ۲۱۰۹۷۴

بارش باران در ۷ استان کشور ادامه دارد

بارش باران در 7 استان کشور ادامه دارد

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج ترافیک نیمه‌سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بارش باران در اکثر محورهای استان‌های گیلان, کهگیلویه و بویر احمد, خراسان شمالی، محور رامسر در استان مازندران، محور سقز-سنندج در استان کردستان، محور شیراز-کازرون در استان فارس، محور لردگان در استان چهار محال و بختیاری جریان دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محور تبریز-زنجان در استان آذربایجان شرقی، محورهای سمیرم-یاسوج و سمیرم-شهرضا در استان اصفهان، محور اراک-توره در استان مرکزی، محور همدان-کرمانشاه گردنه اسدآباد در استان همدان، محورهای سنندج -دیواندره, سنندج-مریوان و سنندج -دهگلان در استان کردستان، محور رودبار-منجیل در استان گیلان، محورهای علی‌آباد-آزادشهر و کلاله -مراوه تپه در استان گلستان گزارش شده است، از این رو به رانندگان توصیه می‌شود در هنگام تردد از این محورها با احتیاط رانندگی کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.