کد مطلب: ۵۷۹۱۰۴

تاکید رئیس‌جمهور بر توسعه بازارچه‌های مرزی

تاکید رئیس‌جمهور بر توسعه بازارچه‌های مرزی

رئیس‌جمهور فعال شدن بازارچه‌های مرزی را سبب گسترش صادرات دانست و گفت: فعال شدن بازارچه‌های مرزی، وضع اقتصادی مرزنشینان را سامان می‌دهد و می‌تواند به امنیت مرزها کمک کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در بدو ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران، گفت: مرز تهدید نیست بلکه فرصت است و یکی از فرصت‌های مرز، بهره‌برداری اقتصادی و مبادلات مرزی ساکنان در جمهوری اسلامی ایران با کشور همسایه است.

وی فعال شدن بازارچه‌های مرزی را کار بسیار مهمی دانست و بیان داشت: در سفر قبلی به خراسان‌جنوبی هم تأکید کردیم موضوع بازارچه‌ها را باید دنبال کنند و مسئولان بعضی اقدامات را انجام دادند که در این سفر هم مورد تأکید قرار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور فعال شدن بازارچه‌های مرزی را سبب گسترش صادرات و توسعه آن دانست و عنوان کرد: فعال شدن بازارچه‌های مرزی امر مبارکی است و وضع اقتصادی مرزنشینان را سامان می‌دهد و هم می‌تواند به امنیت مرزها کمک کند ( فارس ).

دولت برای حل مشکلات کم‌آبی برنامه دارد

رئیسی همچنین صبح امروز در فرودگاه طبس گفت: در دولت سیزدهم برای رفع مشکل آب برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت داریم و از جمله انتقال آب از دریای عمان، اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا مشکل دسترسی مردم به منابع آبی برطرف شود ( فارس ).

نظام پیمانکاری معدن باید متحول شود

رئیس‌جمهور همچنین در حاشیه حضور در معدن پرورده شهرستان طبس در جمع کارگران این معدن گفت: در نظام جدید پیمانکاری معدن نباید حقوق کارگران ضایع شود.

او مهلت ۲٠ روزه‌ای به پیمانکاران معدن زغال سنگ طبس برای حل مشکلات کارگران داد ( فارس ).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

(عکس تزئینی است.)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.