خبر مهم:

کد مطلب: ۷۷۰۲۶

بازار خودروهای دست دوم جان گرفت

هر چند به پایان فصل پاییز نزدیک می شویم اما آن طور که برخی کارشناسان می‌گویند هنوز رکود از بازار خودرو رخت برنبسته و فروشندگان با کاهش تقاضا روبرو هستند.  غلامحسین قاسمیان_ نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل تهران در گفت و گو با تجارت نیوز در این باره اظهار داشت: این روزها به دلیل تعطیلات پی

هر چند به پایان فصل پاییز نزدیک می شویم اما آن طور که برخی کارشناسان می‌گویند هنوز رکود از بازار خودرو رخت برنبسته و فروشندگان با کاهش تقاضا روبرو هستند.
غلامحسین قاسمیان_ نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل تهران در گفت و گو با تجارت نیوز در این باره اظهار داشت: این روزها به دلیل تعطیلات پی در پی و بارندگی بازار خودرو با ثبات روبرو است و هیجانات کمی را در بازار شاهد هستیم.
وی افزود: در حال حاضر تنها خرید خودروهای داخلی از طریق برخی نمایندگی‌ها انجام می‌شود اما در خودروهای دست دوم به نسبت شاهدخرید و فروش بیشتری هستیم.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل تهران با اشاره به وضعیت خودروهای وارداتی گفت : کمی افزایش قیمت در این بازار به وجود آمده است که این موضوع بدلیل مدل خودرو و تاثیر نرخ ارز بر روی آن است.
وی در خصوص تغییرات قیمتی در بازار بیان داشت : پس از یک هفته تعطیلی فردا اولین روز کاری ما است و بازار شاهد جان گرفتن دوباره قیمت‌ها خواهد بود.
قاسمیان گفت: پیش‌بینی می‌شود بازار خودرو همچون سال‌های قبل تغییری در تقاضای بازار ایجاد نشود مگر اینکه در اوضاع اقتصادی کشور شرایط جدیدی به‌وجود آید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.