کد مطلب: ۵۸۹۸۷۹

بورس کی بازگشایی می‌شود؟

بورس کی بازگشایی می‌شود؟

بامداد امروز شهرداری تهران، ساختمان بورس سعادت‌آباد را به دلیل بدهی یکهزار میلیارد تومانی پلمب کرد. این در حالی است که نماد بورس هم در بازار سهام به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بامداد امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰، شهرداری تهران با حضور برخی مقامات شهرداری منطقه ۲ ساختمان بورس تهران را پلمب کرد. دلیل این کار هم بدهی یکهزار میلیارد تومانی بورس به شهرداری اعلام شده است.

این بدهی به دلیل ساخت ساختمان جدید بورس در میدان کاج سعادت‌آباد بوده که هزینه‌های شهرداری آن پرداخت نشده است. با این حال باید دید آیا این ساختمان تا روز شنبه و بازگشایی مجدد معاملات بازار سهام بازگشایی می‌شود یا خیر.

این اتفاق در حالی رخ داده که نماد بورس در بازار سهام چند روزی است به حالت تعلیق درآمده است. روز شنبه ناظر بازار سهام اعلام کرد که به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۰ تعلیق می‌شود. گفته می‌شود حواشی پیرامون کشف ماینر بیت‌کوین در ساختمان سعادت‌آباد دلیل اصلی این تعلیق بوده است.

نماد بورس پیش از تعلیق آخرین بار اواخر تیر در بازار سهام با قیمت ۳۷۴۰ تومان معامله شد و بعد از آن به دلیل افزایش سرمایه و برگزاری مجمع متوقف بوده است. بر اساس تصمیم هیات مدیره افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی شرکت بورس در مجمع ۳۱ تیر این شرکت به تصویب رسیده و حالا سهامداران باید منتظر بازگشایی این نماد باشند. به نظر نمی‌رسد با توجه به حواشی ایجاد شده حول این شرکت، بازگشایی بورس با روند خوبی همراه باشد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ممدی

    متاسفانه تیترهای ناقص مبهم وگمراه کننده انتخاب میکنیدمثل همین تیتربورس بسته نشده که بازگشائی شود شرکتی بانمادبورس تخلف داشته بایدرسیدگی شود حذف کلمه سازمان وشرکت ازعنوان بورس چه انگیزه ای دارید چه منافعی درخطراست؟؟؟

  • ناشناس

    به قول بعضی ها بورس را سه روزه درست میکنند!!!!! فقط دروغ

  • ناشناس

    با پول مردم ساختمان ساختید و ماینر خریدید حالا با ته مونده پولی که برای مردم مونده عوارض شهرداری هم بدید فک پلمپ بشه نوش جونتون

  • منصف

    تا وقتی عرضه های آبشاری توی صف خرید متوقف نشه، اعتماد به بورس برنمیگرده. اعتماد ارزشمندترین دارایی بورس بود که از بین رفت. حقوقی ها و بازارگردان ها هم خواب

  • ناشناس

    کل سازمان بورس پلمپ شده یا نماد شرکت بورس تهران؟ ؟؟؟

  • ناشناس

    اگر مردم نبود واقعا دولت یازدهم بد ترین دولت بود از طرفی دولت دیگه کار کنانشو به کلی آزاد گذاشته هیچ کنترل و نظارتی نیست این یعنی ظلم به افراد ندار و فقر

  • احمدی

    از شنبه با قدرت بیشتری میریزه

  • رجب

    پس دلیل هنگ هسته معاملاتی اشغال cpu ها برای استخراج بیت کوین بوده ???

  • Mbm

    ساختمان جدید بدهی دارد همون باید پلمپ شود چه ربطی به این ساختمان دارد .

  • ناشناس

    ای کاش پارسال شهرداری این کارکرده بودتامردم این وضعشون نبود