کد مطلب: ۵۹۴۳۷۷

شستا ۱۰ درصد مثبت شد / سهامداران چند درصد سود کردند؟

شستا ۱۰ درصد مثبت شد / سهامداران چند درصد سود کردند؟

بر اساس اطلاعیه ناظر بازار سهام، شستا بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه آماده بازگشایی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام ناظر بازار، نماد شستا که به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و تقسیم سود سهام متوقف شده بود، امروز بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی می‌شود.

بازگشایی شستا در حالی انجام می‌شود که امروز بازار سهام بهترین عملکرد چند ماه اخیر خود را سپری می‌کند و در نیمه نخست بازار بیش از ۲٫۳ درصد رشد را تجربه کرده است. با توجه به محدود نبودن دامنه نوسان به نظر می‌رشد شستا در بازگشایی رشد خوبی را تجربه کند.

شستا در ۲۵ آبان در قیمت ۱۳۰۰ تومان بسته شد، و حالا امروز در حالی بازگشایی می‌شود که قیمت صفر تابلوی آن به دلیل تقسیم سود ۱۳۵ تومانی به ازای هر سهم، ۱۱۶۵ تومان تعیین شده است.

در بازگشایی بدون محدودیت دامنه نوسان شستا، این نماد با رشدی ۹٫۷ درصدی مواجه شد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، سود نقدی سهامداران شستا از تاریخ ۵ آبان تا ۹ آبان از طریق سامانه سجام به حساب بانکی سهامداران واریز شده است. البته افرادی که کد سجام ندارند هم می‌توانند از ۱۵ آذر، با مراجعه به شعب بانک رفاه و ارائه کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • طاهره

    من شستا 64 درصد منفی بودم، شدم 62 درصد منفی، کجا رشد 10درصد داشته؟

  • M

    سلام چرا از سود مجمع شستا ک پرتقوی اعلام کرده بود ۲/۳برای من پرداخت شد،؟؟۶۵منفی کی جبران میشه وقت گل نی,بعید میدونم زنده باشم ببینم

  • عربلو

    بازار ۲ سال هر روز منفی بود و امروز سرمایه سهامداران بی ارزش شده است حتی اگر قیمت ها به سقف قبلی خودش برگردد

  • پرویز امینی

    سرمایه ام در بورس طی بیش از یک سال ونیم بی ارزش شد و ۷۰ درصد هنوز در ضرر هستم

  • حامد

    برای من هیچ مبلغی واریز نشده سلام هم دارم

    • ناشناس

      داداش من به هیچ کسی پولی ندادن وبا پر رویی تمام میگن سود شستا را در 5 الی 9 ابان به مردم دادیم از طریق سجام من خودم سجامی هستم وشماره شبا من هم درسته واشکالی نداره.ولی پولی برای من واریز نکردن.اما دارن میگن که واریز کردیم.!…

  • ناشناس

    همچنان نوسان گیری از مردم ادامه دارد

  • ناشناس

    شاخص شش دهم درصد ریزش میکنه سهم ما پنج درصد
    تا بوده همین بوده

  • ناشناس

    سود ۹درصدی با شوک سه روز قبل کلا بر باد رفت وبا عرضه بیش از حد فروشندگانبازار سه روز منفی را تجربه کرد این موقعیت شانس فروشندگان را افزایش و سود سهام داران ثابت را به جای اولش در ۳ ماه قبل نزدیک کرد بازار سرمایه فقط دست مطلعین اصلی بورس هست که هر موقع بخواهند آگاهانه جیب سهام دارانخرده پا را خالی و در ثروت را از بورس خارج کرده و بازار را به گردن عوامل جانبی می اندازند

  • ابولقاسم

    من از سهام داران شستا هستم .فرمودن که سود در 5 الی 9ابان به حساب سهامدار واریز شده .دروغه هیچ پولی واریز نکردن وگفتن در 25 ابان واریز میشه یعنی 5روز دیگه اگر راستش بگن بهتره تا دروغ تحویل مردم بدن.من نمیدانم این بازی های مسخره برای چیه.خوب مردم سهم دارن ومنتظر سودشن.این دیگه خیلی مشکله برای مسعولین درامور شستا؟..!..

  • حیدر

    ایا شستا که قبلا با عوض کردن چند نوبت تاریخ واریز سود به سهام داران که در نهایت موکول شد به 25 ابان یعنی 5روز دیگه مبخواد این پوله واریز کنه ویا.نه ودوباره با یک ترفند جدید وبازی مسخره میخواد زیر حرفش بزند وسود سهام مردمه نده.اصلا در 5 تا 9 ابان به هیچ فردی پولی واریز نکردن قرار شد در 25 ابان انجام گیرد.