کد مطلب: ۴۷۰۶۴۲

نمادهای پالایشی به جریان معاملات بورس برگشتند

نمادهای پالایشی به جریان معاملات بورس برگشتند

در جریان معاملات امروز بازار سهام، نمادهای پالایشی که به دلیل تغییرات در نرخ قیمت‌گذاری به حالت تعلیق درآمده بودند، بازگشایی شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان جلسه معاملاتی دوم بورس امروز، نمادهای پالایشی که در چند روز گذشته به دلیل تغییر در نرخ قیمت‌گذاری متوقف شده‌ بودند، در حال بازگشایی هستند. نمادهای شبندر، شتران، شپنا و شبریز که در فهرست صندوق دارا دوم قرار دارند امروز بازگشایی شدند.

2 37 1 3 37

با توجه به جو نزولی حاکم بر بازار امروز، این نمادها در حال بازگشایی در محدوده منفی هستند.

3 10 4 5

بازگشایی منفی پالایشی‌ها در حالی در حال رخ دادن است که با توجه به مصوبه جدید به نظر می‌رسید این نمادها با رشد قابل توجه بازگشایی شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی ق

    این بازار بورس دیگه بورس نمیشه تقریبا دیگه بچه ای هم میفهمه که دستهای پنهان و حتی اشکارا در کاره که مردم رو از این که هستن بی‌شتر به روز سیا بنشونن مردم بهتره یه جوری از بورس خارج شن تو بازار مسکن و دلارو طلا اینا زورشون نمیرسه هیچ قلطی کنن بهتره همگی به اون بازار بریم هم اینکه از این بیچاره تر نشیم هم این دولت رو به زانو بنشونیم چون دولت رانته بدترین دولت تو دولتهای بده این 7 سال به اندازه 70سال خسارت به مردم و کشور وارد کردن. ازمن گفتن بود البته من هیچ وقت به این دولت اعتماد نداشتم که کل زندگیمو بیارم تو بورس.

  • زخم خورده دولت

    ریزش به دلیل مصوبه جدید دولت برای صندوق سرمایه گذاری های ثابت است که گفتن مقدار سهامتون باید به۵ درصد کاهش بدین و الباقیش اوراق از ما بخرین.واقعا گند بزنن به این دولت و سازمان بورس که نمیزاره این سهام مردم راه خودش را بره. هرروز یه کاری میکنن که پول مردم بخورن. بعد میان میگن ما حمایت میکنیم از بورس. بابا ما حمایت دولت نمیخایم باید کی ببینیم. حداقل یه بازه زمانی۱ ماهه بدین به این صندوق ها تا اتیش به مال مردم نخوره. کسایی که موافقن مثبت بزنن تا مسولین بفهمن

  • ناشناس

    واقعا اگر این دامنه نوسان من درآوردی رو بردارند همه این مشکلات یک شبه حل میشه.کجای دنیا دامنه نوسان 5 درصدی هست ؟ نیمزارن قیمت ها مشخص بشه بعد جوی مثبت و منفی رو به روزهای بعدی تسری میدند.

  • ناشناس

    سلام به همگی خواهشا تازه وارد ها برن از بورس بیرون بورس رو اینا کردن قمار خونه یا سریع صف فروشن یا خرید بورس رو باید به دید بلند مدت نگاه کرد

  • ناشناس

    یک فامیل نزدیک و دوست عزیزی که حدود دو ماه وارد بورس شدن و ادعا شون فلان یه چیزی رو جر میده, امروز گفتن نماد شُتُران (نماد پالایش نفت تهران) خریدم! کاش یه کم میرفتی چهار تا مقاله میخوندی ! #شَتران #بورس_بازی

  • ناشناس

    ساعت 17 مگه بورس بازه؟؟؟زرماکارون داشت معامله میشد. واقعا که

  • ناشناس

    اگر بازار مثبت بود باز نمیکردن،ظاهرا برنامه جدی برای فراری دادن مردم از بورس دارن این عزیزان دل

  • حسین

    یک انتقاد نگارشی دارم ، در تمام اخبار از کلمه امروز و دیروز و فردا استفاده میکنید ، خب عزیزم هیج جای خبر تاریخ ثبت نکردید چجوری بفهمیم خبر برای چه روزی هست؟

  • ناشناس

    پالاشی ها کی باز میشن

  • محمد

    سلام پالایشی ها با مثبت باز میشن یا منفی؟کی قراره باز بشن؟