کد مطلب: ۶۴۱۰۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت مصرف‌کننده روی کالاها بازگشت

قیمت مصرف‌کننده روی کالاها بازگشت

در جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهوری، با توجه به بررسی‌های قبلی و گزارش‌های کارشناسی و میدانی مصوب شد تا قیمت مصرف‌کننده روی کالاها درج شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون اول رئیس جمهوری در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه با اقدامات انجام‌شده و اتخاذ تصمیمات مناسب، کمتر شاهد بی‌نظمی، آشفتگی و تغییر ناگهانی قیمت‌ها در روز‌های منتهی به سال گذشته و ایام نوروز بودیم گفت: این رویه باید در سایر ایام هم ادامه داشته و تقویت شود.

محمد مخبر تصریح کرد: خوشبختانه در ایام نوروز ۱۴۰۱ نگرانی از کمبود جنس و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم نداشتیم و فراوانی و آرامش نسبی در بازار کالا‌های اساسی حاکم بود.

در این جلسه وزارت صمت گزارشی از مقایسه روند تغییرات میانگین قیمت کالا‌های منتخب در کشور به ویژه اقلام اساسی مورد نیاز مردم ارائه کرد.

در ادامه این جلسه نیز مقرر شد، به منظور تأمین و فراوانی اقلام مورد نیاز مردم، اصناف و صنعت در ایام ماه مبارک رمضان، نظارت‌های لازم با قوت بیشتری ادامه یابد.

در این جلسه تأکید شد، اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

همچنین با توجه به بررسی‌های قبلی و لحاظ گزارش‌های کارشناسی و میدانی، مصوب شد تا قیمت مصرف‌کننده بر روی کالا‌ها درج شود.

این تصمیم در حالی است که از چندی قبل و بنا به دستور وزارت صمت، به جای قیمت مصرف‌کننده، قیمت تولیدکننده روی برخی کالاها درج شد.

منبع: صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هوووممممم! چه عجب!

  • ناشناس

    اونروز هوا سرد بود