کد مطلب: ۷۶۷۸۲

بازگشت ۴۰۰ هزار زائر به کشور

دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: در بازه زمانی اول تا 27 آبانماه برای 848 هزار و 754 نفر گذرنامه صادر شده است ضمن اینکه در همین مدت نزدیک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از کشور خارج شده و 400 هزار نفر هم به کشور بازگشته‌اند. دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین درباره آخرین آمار

دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: در بازه زمانی اول تا 27 آبانماه برای 848 هزار و 754 نفر گذرنامه صادر شده است ضمن اینکه در همین مدت نزدیک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از کشور خارج شده و 400 هزار نفر هم به کشور بازگشته‌اند.

دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین درباره آخرین آمار زائرین اربعین اطلاعاتی را منتشر کرد.

در این آمار که مربوط به بازه زمانی اول تا 27 آبان است آمده که برای 848 هزار و 754 نفر گذرنامه صادر شده است ضمن اینکه در همین بازه زمانی بیش از 2 میلیون روادید دریافت کرده‌اند.
همچنین بر اساس آمار دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین برای 77 هزار و 539 نفر از اتباع که مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین بوده‌اند دفترچه صادر شده که 76 هزار و 269 نفر از این افراد ویزای خود را دریافت کرده‌اند.
به گزارش فارس،‌ در همین مدت خروج زائرین نزدیک به یک میلیون و 900 هزار نفر رسیده و ورود زائرین به کشور هم از مرز 400 هزار نفر گذشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.