خبر مهم:

کد مطلب: ۶۴۰۷۹۴

امید به صدر نشینی ایران در گروه A/ پایان فروش بلیط ایران- لبنان

امید به صدر نشینی ایران در گروه A/ پایان فروش بلیط ایران- لبنان

تیم ملی فوتبال امروز در هفته پایانی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف لبنان می‌رود. فروش بلیط نیز با ۸۰۰۰ بلیط به پایان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته دهم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا از گروه A، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه نهم فروردین ماه (امروز) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان لبنان خواهد بود.

ایران با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار دارد و صعودش به جام جهانی را قطعی کرده. اما لبنان با ۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و شانسی حتی برای صعود به مرحله پلی آف جام جهانی نیز ندارد.

در بازی رفت سونی سعد روی اشتباه علیرضا بیرانوند دروازه ایران را باز کرد. اما بازیکنان تیم ملی که چیزی برای از دست دادن نداشتند حملات زیادی را روی دروازه لبنان ترتیب دادند. بالاخره سردار آزمون و احمد نوراللهی در دقایق ۱+۹۰ و ۵+۹۰ موفق شدند دروازه لبنان را باز کنند تا تیم ملی کشورمان با پیروزی لبنان را ترک کند.

ایران در دیدار گذشته مقدماتی جام جهانی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل کره جنوبی شکست خورد و صدرنشینی گروه A را از دست داد. لبنان نیز در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب سوریه شد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ امیدوار هستند تا با کسب ۳ امتیاز این مسابقه و شکست یا تساوی کره جنوبی مقابل امارات به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی شوند. کره‌ای‌ها تفاضل گل بهتری نسبت به ایران دارند. بنابراین در صورت شکست کره مقابل امارات و تساوی ایران برابر لبنان، باز هم شاگردان اسکوچیچ دوم می‌شوند.

پایان فروش بلیط

به نقل از ورزش سه ، از حوالی ساعت ۱۴:۳۰ ظهر دوشنبه بود که سامانه‌ی بلیط فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان با تاخیری حدوداً ۲ ساعته بازگشایی شد و با استقبال ویژه هواداران فوتبال برای خرید ۸۰۰۰ بلیط، ترافیک سامانه در ساعاتی تا ۶۰ هزار مخاطب آنلاین می‌رسید!

کندی و سرور ضعیف باعث شد تا بسیاری از علاقه‌مندان در خرید بلیط ناکام باشند. اما سرانجام بعد از پروسه‌ای ۱۰ ساعته، دقایقی قبل پرونده‌ی بلیط فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان بسته شد. در آخر ۸ هزار بلیط به علاقه‌مندان فوتبال در مشهد فروخته شد.

نکته‌ی مهم و جالب‌توجه این‌که برخلاف اعلام قبلی، خبری از بلیط فروشی به زنان علاقه‌مند برای تماشای دیدار تیم ملی ایران مقابل لبنان نبود و قرار است طبق اعلام قبلی، ساعت ۱۴ امروز (سه‌شنبه) درهای ورزشگاه امام رضا(ع) به روی علاقه‌مندان باز شود.

براساس قوانین، خبری از بلیط فروشی دستی نخواهد بود. علی‌رغم مجوز صادره از سوی وزارت بهداشت، بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده نمی‌شود. براساس مقررات و اعلام فدراسیون فوتبال به فیفا، تنها ۸ هزار نفر حق حضور در مسابقه‌ی تیم‌های ملی ایران و لبنان را دارند.

گفتنی است که تقابل تیم‌های ملی ایران و لبنان در هفته‌ی پایانی انتخابی جام جهانی در قاره‌ی آسیا، امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۶ به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهندس بی پول

    بانوان نمیرن ورزشگاه؟
    شش تا می‌زنیم.

  • ناشناس

    شش تای ۵۲

  • ناشناس

    می‌زنیم لبونان رو.

  • ناشناس

    پراید ۸۲ کره ای.
    فنی سالم.
    زیر قیمت