کد مطلب: ۵۲۵۰۹۴

بالاترین رکود هفتگی قیمت پراید

بالاترین رکود هفتگی قیمت پراید

خانواده پراید در ۲۴ هفته پایانی سال ۹۹ ( از هفته اول مهر تا پایان اسفند) چه تغییری را ثبت کرده است؟ قیمت پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ در اواخر رکورد شکسته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزیابی صورت گرفته از روند هفتگی پراید ۱۳۱ و ۱۱۱ نشان دهنده آن است که این دو خودرو در ۲۲ مهر ماه رکورد گرانی قیمت به خود اختصاص داده اند.

قیمت پراید ۱۳۱در این روز ۱۳۱ میلیون تومان ثبت شده است. این رقم برای پراید ۱۱۱ نیز در مهر ماه ۱۵۷ میلیون تومان بوده که بالاترین قیمت هفتگی این خودرو در نیمه دوم سال محسوب می شود.

ارزان ترین روز خرید و فروش محصولات پراید نیز در ششم شهریور بود. در این روز پراید ۱۱۱ در ارزانترین حد خود به فروش رسیده که معادل با ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است. پراید ۱۳۱ نیز در این تاریخ به ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تنزل پیدا کرد.

اما پایین ترین رشد قیمت هفتگی برای پراید ۱۳۱ در اول آبان ماه ثبت شده است، این خودرو در این روز افت قیمت ۱۳٫۷ درصدی را به خود اختصاص داد و بالاترین رشد قیمت نیز ۱۴ درصد بوده که در روز ۲۰ شهریور رقم خورد. در نیمه دوم سال ۹۹ پراید ۱۳۱ بیشترین نوسان قیمت را تجربه کرد، بطوریکه پس از عبور قیمت این خودرو از مرز ۱۰۰ میلیون تومان این خودرو برای مدت کوتاهی قیمت زیر ۱۰۰ میلیون بازگشت، اما این روند چندان دوام نیاورد و قیمت این خودرو مجدد به بالای ۱۰۰ میلیون بازگشت.

از سوی دیگر ارزیابی روند قیمت هفتگی خودرو در نیمه دوم سال ۹۹ نشان دهنده آن است که پراید ۱۱۱ نیز رکورد افت قیمت را در ۲۹ آبان با افت ۱۲٫۶ درصدی شکست و بیشترین افت قیمت را از آن خود کرد. بیشترین رشد قیمت این خودرو نیز در تاریخ ۱۰ مهر رخ داده که ۲۰٫۸۳ درصد بوده است.

منبع: اقتصادنیوز

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    خدا لعنت کنه دولت هارو که باعث بی ارزش شدن پول میشن…

  • اکبر

    همین سایت ها باعث افزایش قیمت هستن، الکی قیمت میزارن، یا گمراه میکنند کدوم انسانی کدوم آدمی… این قیمت پراید بی کیفیت میخره

  • ناشناس

    خدا خودش بلایی ک دولت سر ما آورد انشالا سر خودشون بیاره و هزاران بار بدتر