کد مطلب: ۱۹۹۲۲۹

باکس آفیس / دونده هزارتو به صدر جدول آخر ژانویه رسید

باکس آفیس / دونده هزارتو به صدر جدول آخر ژانویه رسید

سومین فیلم از سری فیلم‌های «دونده هزارتو» پرفروش‌ترین فیلم هفته آخر ژانویه ۲۰۱۸ شد.

در هفته آخر ژانویه، فیلم سینمایی «دونده هزارتو: داروی مرگ» عنوان پرفروش‌ترین فیلم را کسب کرد و فیلم هندی «پدماوتی» در هفته اول اکران، دهمین فیلم پرفروش هفته شد.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، فیلم سینمایی «دونده هزارتو: داروی مرگ» که سومین فیلم سری «دونده هزارتو» است با فروش ۲۹ میلیون دلار در هفته اول اکران، پرفروش‌ترین فیلم هفته آخر ژانویه شد. این فیلم در ژانر فانتزی/علمی تخیلی و بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است. فیلم‌های قبلی سری «دونده هزارتو» در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ اکران شده بودند.

در این هفته فیلم‌های «دشمنان» و «شکل آب» با افزایش سالن‌های نمایش به فهرست ده فیلم پرفروش برگشتند. «دشمنان» با بازی کریستین بیل، رزاموند پایک و بن فاستر، راوی داستان سفر سرهنگ ارتش آمریکا و یک قبیله سرخ‌پوست در دوران غرب وحشی است. فیلم تحسین‌شده «شکل آب» با بیشترین عنوان نامزدی در جایزه گلدن گلوب و جدیدترین ساخته گیرمو دل‌تورو در حال و هوای فانتزی ساخته شده و این هفته توانست ۸ میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم هندی «پدماوتی» که نخستین نمایش خود را در سینماهای آمریکا آغاز کرده، با ۳۲۶ سالن توانست حدود ۶ میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم حماسی و تاریخی بر اساس شعری از شاعر صوفی هند، ملک محمد جائسی ساخته شده است.

«جنگ ستارگان: آخرین جدای» در هفته ششم اکران خود، فقط ۵ میلیون دلار فروش داشت و یازدهمین فیلم پرفروش هفته آخر ژانویه بود.

آفیس ۲۶ ژانویه تا ۱ فوریه ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.