کد مطلب: ۲۰۲۸۹۸

باکس آفیس / سبقت جومانجی از دونده هزارتو

باکس آفیس / سبقت جومانجی از دونده هزارتو

در هفته اول نمایش فیلم‌ها در ژانویه، فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» توانست فروش بیشتری از «دونده هزارتو: داروی مرگ» داشته باشد و پس از یک هفته، دوباره پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس شود.

در هفته اول فوریه ۲۰۱۸ میلادی، فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» ۱۴ میلیون دلار فروخت و پس از یک هفته با فروش ۵۰۰ هزار دلار بیشتر از «دونده هزارتو: داروی مرگ» پرفروش‌ترین فیلم این هفته باکس آفیس شود.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، دومین فیلم از سری «جومانجی» که «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» نام‌گذاری شده است، در نخستین هفته از ماه فوریه ۱۴ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به ۳۵۵ میلیون دلار رساند.

سومین فیلم سری «دونده هزارتو» با عنوان «دونده هزارتو: داروی مرگ» که در اولین هفته اکران خود توانست پرفروش‌ترین فیلم هفته شود، از ۲ تا ۸ فوریه ۱۳ میلیون ۴۵۸ هزار دلار فروخت و دومین فیلم پرفروش هفته شد.

فیلم «وینچستر» ساخته برادران اسپیریگ در نخستین هفته نمایش توانست ۱۲ میلیون دلار بفروشد و از نظر فروش هفتگی، سومین فیلم جدول باکس آفیس شود. این فیلم در ژانر وحشت ساخته شده و داستان خانه‌ای جن‌زده را روایت می‌کند که توسط زنی به نام سارا وینچستر ساخته شده است. در این فیلم هلن میرن، جیسون کلارک و سارا اسنوک ایفای نقش می‌کنند.

در این هفته، فیلم تحسین‌شده «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» با افزایش اندک سالن‌های نمایشش ۴ میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش خود را پس از ۱۳ هفته به ۴۳ میلیون دلار رساند. فیلم درام جنایی «سه بیلیبورد خارج از ابینگ، میزوری» داستان مادری را روایت می‌کند که با اجاره سه تابلوی تبلیغاتی توجهات را به سمت ماجرای حل‌نشده قتل دخترش جلب می‌کند. فرانسیس مک‌دورموند، وودی هارلسون، سم راکول، جان هاوکس و پیتر دینکلیج در فیلم مارتین مک‌دونا ایفای نقش می‌کنند.

«سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» در جایزه گلدن گلوب در شش رشته نامزد شد و ۴ جایزه بهترین بازیگر زن فیلم درام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم درام را به دست آورد.

آفیس ۲ ۸ فوریه ۲۰۱۸ 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.