کد مطلب: ۲۱۶۲۹۰

باکس آفیس / پلنگ سیاه بالاتر از گنجشک سرخ همچنان پرفروش است

باکس آفیس / پلنگ سیاه بالاتر از گنجشک سرخ همچنان پرفروش است

در هفته نخست سینمایی ماه مارس ۲۰۱۸، «پلنگ سیاه» مارول همچنان پرفروش‌ترین فیلم است و «گنجشک سرخ» و «آرزوی مرگ» به چرخه نمایش اضافه شدند.

در نخستین هفته از ماه مارس ۲۰۱۸ میلادی، تازه‌ترین فیلم سینمایی مارول به نام «پلنگ سیاه» برای سومین هفته از آغاز نمایش در صدر پرفروش‌ترین‌های باکس آفیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» مارول با وجود افت ۴۰ درصدی، همچنان پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس است. این فیلم در هفته گذشته ۸۵ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به حدود ۵۲۱ میلیون دلار پس از سه هفته رساند.

در هفته گذشته، فیلم‌های «گنجشک سرخ» و «آرزوی مرگ» به ترتیب با فروش ۲۳ و ۱۷ میلیون دلاری به چرخه نمایش اضافه شدند.

«گنجشک سرخ» فیلمی در ژانر تریلر رازآلود به کارگردانی فرانسیس لارنس و با بازی جنیفر لارنس و جوئل اجرتون است. این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام و به قلم جیسون متیوز ساخته شده و داستان دختر بالرینی را روایت می‌کند که پس از مصدومیت و رهاسازی باله به سازمان جاسوسی گنجشک می‌شود و در ماجرایی با یک مامور سازمان سیا آشنا می‌شود.

فیلم درام جنایی «آرزوی مرگ» الی راث نمایش خود را در هفته گذشته آغاز کرد. «آرزوی مرگ» بازسازی فیلمی سینمایی به همین نام و ساخت سال ۱۹۷۴ است. در این فیلم بروس ویلیس و وینسنت دن‌آفریو نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند. این فیلم داستان جراح بیمارستانی را روایت می‌کند که پس از تیراندازی به سوی خانواده‌اش، تبدیل به یک شورشی می‌شود که در خیابان‌های شهر از خلافکاران انتقام می‌گیرد.

همچنین در هفته گذشته و پس از معرفی فیلم «شکل آب» به عنوان بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۸، فروش این فیلم ۴۳ درصد رشد داشت و توانست ۲ میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را به ۵۸ میلیون دلار برساند.

«سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری»، دیگر فیلم تحسین‌شده در اسکار ۲۰۱۸ که جایزه بهترین بازیگر زن را برای فرانسیس مک‌دورماند به ارمغان آورد، ۰.۵ درصد به فروشش اضافه شد و در مجموع ۵۲ میلیون دلار فروش داشت.

۱۲ فیلم پرفروش ۲ تا ۸ مارس باکس آفیس ۲۲ درصد نسبت به دو هفته پیش کاهش فروش داشتند و در مجموع ۱۸۱ میلیون دلار فروختند. کل فروش سینماهای آمریکای شمالی در هفته گذشته با کاهش ۲۲ درصدی به ۱۹۷ میلیون دلار رسید.

آفیس ۲ تا ۸ مارس ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.