خبر مهم:

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۲

بخش خصوصی ظرفیتی بسیار مهم برای صنعت گردشگری است

بخش خصوصی ظرفیتی بسیار مهم برای صنعت گردشگری است

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ظرفیت های بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ایران را ظرفیتی بسیار مهم برای توسعه صنعت گردشگری کشور نامید و بر همکاری و تعامل بیشتری دو بخش دولتی و خصوصی تاکید کرد. به گزارش تجارت نیوز، مرتضی رحمانی موحد در پانزدهمین جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ظرفیت های بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ایران را ظرفیتی بسیار مهم برای توسعه صنعت گردشگری کشور نامید و بر همکاری و تعامل بیشتری دو بخش دولتی و خصوصی تاکید کرد.

به گزارش تجارت نیوز، مرتضی رحمانی موحد در پانزدهمین جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که با هدف بررسی تعاملات، انتظارات و توقعات فعالان بخش خصوصی و بخش دولتی حوزه گردشگری از نمایندگان خانه ملت و تصمیمگیران قوه مقننه کشور برگزار شده بود؛ گفت: اعتقاد ما بر این است که بخش خصوصی به عنوان ظرفیتی مهم برای صنعت گردشگری، بازوی اجرایی، مشاوره و کمک به شمار می آیند و باید همواره سازمان را در کنار، همسو و هم راستای خود بدانند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی باید از فعالیت به صورت جزیره ای حذر کنند؛ افزود: برقراری تعامل در ساختاری زنجیره وار، می تواند سبب شکوفایی ظرفیت های متعدد بخش خصوصی در راستای اهداف توسعه صنعت گردشگری کشور شود.

معاون گردشگری همچنین نسبت به فعالیت ها واقدامات فراکسیون گردشگری مجلس با حضور بیش از 120 نماینده، ابراز امیدواری کرد و گفت: افتخار و امید ما این است که مجلس جدید و فراکسیون گردشگری بتوانند با توجه به درک اهمیت صنعت گردشگری، نویدبخش توفیقات و دستاوردهای شایسته برای این حوزه باشند.

گفتنی است در این نشست، مشاور عالی ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رییس هیات مدیره کانون اتومبیلرانی و چهانگردی، رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از نمایندگان مربوطه، عضو هیات رییسه اتاق ایران و رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز حضور داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.