کد مطلب: ۱۲۰۹۳۸

خانوارهای انگلیس بدهکارتر شدند

خانوارهای انگلیس بدهکارتر شدند

میزان بدهی خانوارها در انگلستان در دوره 12 ماهه سال گذشته، نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن با 10.8 درصد افزایش به 192.2 میلیارد پوند بیشترین میزان 8 سال گذشته رسید. به نقل از آناتولی، بر اساس داده های بانک مرکزی انگلستان، میزان مجموع بدهی خانوارها در این کشور در فاصله زمانی دوازده

میزان بدهی خانوارها در انگلستان در دوره 12 ماهه سال گذشته، نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن با 10.8 درصد افزایش به 192.2 میلیارد پوند بیشترین میزان 8 سال گذشته رسید.

به نقل از آناتولی، بر اساس داده های بانک مرکزی انگلستان، میزان مجموع بدهی خانوارها در این کشور در فاصله زمانی دوازده ماهه تا نوامبر سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن، با 10.8 درصد افزایش به 192.2 میلیارد پوند رسید.

به این ترتیب از دسامبر 2008 تا کنون این بالاترین میزان بدهی خانوارهای انگلیسی است.

سازمان مردم نهاد Step Change با انتشار بیانیه ای در این زمینه، از دولت انگلستان خواست بدهی افرادی که توانایی پرداخت آن را ندارند 12 ماه به تعویق انداخته و در آن بازنگری کند.

به گزارش فارس، طی چند ماه گذشته خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هم به تضعیف اقتصاد این کشور کمک کرده است، بحث‌های زیادی شد که آیا این کشور از اتحادیه خارج شود یا نه و در نهایت با اکثریت آرا انگستان تصمیم گرفت دیگر عضو اتحادیه اروپا نباشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.