خبر مهم:

کد مطلب: ۱۳۴۸۲۸

برای ۴۴ شغل مرتبط با منابع طبیعی کد مشاغل اختصاص یافت

برای ۴۴ شغل مرتبط با منابع طبیعی کد مشاغل اختصاص یافت

مدیرکل ترویج آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان جنگل‌ها با اشاره به کدگذاری ۴۴ شغل مرتبط با منابع طبیعی گفت: بر این اساس مشاغلی مانند جمع‌آوری‌کنندگان بذرهای گیاهان، اطفا کنندگان حریق، دیده‌بانان و چوپانان از مزایای بیمه تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، منصور هادربادی در نشست هم‌اندیشی همیاران و نمونه‌های منابع طبیعی با اعلام کدگذاری مشاغل مرتبط با مشاغل منابع طبیعی اظهار کرد: از سال 93 موضوع کدگذاری مشاغل منابع طبیعی شروع شده است و امروز این رقم به 44 کد شغلی افزایش یافته است.

وی افزود: مشاغلی که در بخش منابع طبیعی کدگذاری می‌شود از مزایای کارافتادگی و بازنشستگی برخوردار خواهد شد.

مدیرکل دفتر ترویج آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان جنگل‌ها ادامه داد: مشاغلی مانند جمع‌آوری کننده بذرهای گیاهان طبیعی، اطفاکنندگان حریق، حافظان منابع طبیعی، دیده‌بانان منابع طبیعی و چوپانان از جمله مشاغلی هستند که برای آنها کد شغلی در عرصه منابع طبیعی اختصاص داده می‌شود و امکان دریافت تسهیلات یاد شده را خواهند داشت.

هادربادی در پایان گفت: 21 شغل در حوزه منابع طبعیی مانند پرورش‌دهنده یک نوع گوسفند، پروش‌دهنده زنبور عسل و گرفتن عرقیات سنتی با بخش کشاورزی اشتراک داشت که مسائل مربوط به آن نیز حل و فصل شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.