کد مطلب: ۱۴۴۷۱۱

بررسی تقاضای تفحص از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در مجلس

بررسی تقاضای تفحص از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در مجلس

نمایندگان مجلس هفته آینده به بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها می‌پردازند.

جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل خواهد شد و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در اجرای ماده 214 آیین‌نامه داخلی مجلس در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنین بررسی تقاضای استرداد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه وابسته به بانک توسعه اسلامی در اجرای ماده 138 آیین‌نامه داخلی از دیگر موارد کاری مجلس در هفته آینده است.

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه هوای پاک و بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر همچنین رسیدگی به لوایح اصلاح تبصره ماده 86 اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی در دستور کار مجلس قرار دارد.

لوایح عضویت ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی، موافقت‌نامه بین ایران و ارمنستان درباره استفاده مشترک از دروازه مرزی نوردوز-مغزی و موافقت‌نامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر و همچنین الحاق دولت ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا را نمایندگان در هفته آینده مورد بررسی قرار می‌دهند.

بررسی لوایح اصلاح ماده 35 قانون خدمت وظیفه عمومی و حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی و دو طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی و عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شوراهای عالی از دیگر موارد کاری هفته آینده مجلس است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.