کد مطلب: ۱۹۸۴۰۹

بررسی عملکرد مجموعه وزارت راه در بارش برف اخیر

بررسی عملکرد مجموعه وزارت راه در بارش برف اخیر

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی مشکلات حادث شده برای بزرگراه‌ها و فرودگاه‌های کشور پس از بارش ۳۰ سانتی‌متری برف با حضور آخوندی و معاونان وی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

محمدرضا رضایی گفت: ناکارآمدی وزارت راه و شهرسازی در مدیریت بارش برف و مشکلات حادث شده برای بزرگراه‌ها و فرودگاه‌ها سبب شده که از آخوندی برای حضور در کمیسیون عمران مجلس دعوت شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از مدیریت و عملکرد ضعیف مجموعه وزارت راه و شهرسازی در بارندگی اخیر، افزود: متاسفانه ناتوانی مجموعه این وزارتخانه در مدیریت 30 سانتی متر برف مشکلات عدیده ای را برای مردم رقم زده است.

بارش 30 سانتی متر برف کشور را مختل کرد

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه بارش 30 سانتی‌متر به ایجاد اختلال در همه سطوح منجر شد، ادامه داد: با بارش 30 سانتی متر برف در کشور بزرگراه ها مسدود، قطارها متوقف و همه پروازها کنسل شده است و متاسفانه این موارد وجه مدیریت در ایران را زیرسوال برده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی به عنوان یک برند در کشور ما در این بارش اخیر بی نهایت ضعیف عمل کرد، تصریح کرد: متاسفانه فرودگاه‌های ما بعد از چند روز هنوز به حالت قبل برنگشته اند.

امکانات و تجهیزات سازمان راهداری بررسی می‌شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: در نشستی که در روز شنبه (14 بهمن‌ماه) برگزار خواهد شد مسئولان حوزه راه وزارت راه و شهرسازی نیز حضور خواهند داشت.

وی افزود: باید با بررسی امکانات و تجهیزات موجود ایرادات وارده به عملکرد دستگاه‌های مسئول از جمله سازمان راهداری مورد بررسی واقع شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در جلسه مذکور مسئولان مربوطه باید گزارش دقیقی از کم‌کاری‌ها و مشکلات ایجاد شده به کمیسیون بدهند.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.