کد مطلب: ۵۹۸۸۹۳

تاکید سران قوا بر هماهنگی در حل مشکلات اقتصادی

تاکید سران قوا بر هماهنگی در حل مشکلات اقتصادی

روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه بر هماهنگی اقدامات اجرایی برای حل مشکلات اقتصادی تاکید کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در نشست هفتگی سران سه قوه که عصر امروز به میزبانی سید ابراهیم رئیسی در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد مهم‌ترین مسائل و موضوعات ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیسی رئیس جمهور، محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه و قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست امروز درباره سیاست های اجرایی برای حل و فصل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم و راه های پشتیبانی و همراهی نظام مند و لزوم هماهنگی بیشتر در این زمینه تبادل نظر کردند.

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصادکلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برای حل مشکلات اقتصادی چند همت دیگر قرار است از جیب سهامداران برداشت کنند . کاش در این جلسه مقدارش را مشخص میکردند . واقعا نمیدانیم با چه زبانی این مسئولین دلسوز تشکر کنیم .

  • ناشناس

    باسلام.به نظرم سران قوا بیشترین تمرکز خود را برای حل مشکلات اقتصادی در استان های شمالی و مرکزی قرار بدهند.یک مقام سازمان برنامه و بودجه گفته اند جمعیت سیستان و بلوچستان باید دو برابر شود.مسئول عزیز،هزینه ایجاد امنیت در مناطق شرقی و غربی کشور در سالیان دراز در نظام های مختلف در کشور بسیار بالاست،البته با این جمعیت مردمی در مناطق استانی شرقی و غربی کشور.باتشکر