کد مطلب: ۳۵۵۹۴۰

جزئیات برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی

جزئیات برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی

انتخابات اتاق بازرگانی تهران از ساعت 8 صبح روز شنبه 11 اسفندماه در محل هتل لاله تهران آغاز می‌شود و تا ساعت 18 ادامه داد.

انتخابات اتاق تهران از ساعت 8 صبح روز شنبه 11 اسفند در محل هتل لاله تهران آغاز می‌شود و تا ساعت 18 ادامه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران پس از اطلاع‌رسانی‌های مکرر در مورد شیوه و نحوه انتخابات، تصمیم دارد در فاصله سه روز مانده تا انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به منظور شفاف‌سازی روند برگزاری انتخابات، برطرف کردن هرگونه ابهام و پاسخ به پرسش‌های اعضای محترم، در قالب چند اطلاعیه در خصوص برگزاری انتخابات تا اعلام نتایج، توضیحاتی ارائه کند.

به همین منظور نخستین اطلاعیه این هیات به زمان و محل برگزاری انتخابات اتاق تهران اشاره دارد که روز شنبه، یازدهم اسفند ماه در هتل لاله تهران است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع اعضای محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران می‌رساند، انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران روز شنبه 11 اسفندماه 1397 در بازه زمانی قانونی از ساعت 8 صبح تا 18 در هتل لاله تهران (واقع در خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب) برگزار می‌شود. تمام اعضای اتاق تهران که واجد شرایط زیر باشند می‌توانند در انتخابات شرکت و به نامزدهای موردنظر خود رای بدهند:

  • کارت بازرگانی یا عضویت در روز انتخابات دارای اعتبار باشد.
  • کارت بازرگانی یا عضویت دارای حداقل یک سال سابقه باشد. لازم به ذکر است سابقه کارت عضویت حقیقی باید 18 ماه (یک سال‌ونیم) باشد.
  • افراد واجد شرایط باید با در دست داشتن کارت بازرگانی یا کارت عضویت در بازه زمانی مشخص شده قانونی برای رای‌دهی به محل مورد نظر مراجعه کنند. تاکید می‌شود رای‌گیری به صورت وکالتی انجام نمی‌شود و صرفا شخصی که کارت (حقیقی یا حقوقی) به نام او صادر شده می‌تواند در انتخابات رای بدهد.

توصیه می‌شود رای‌دهندگان علاوه بر کارت بازرگانی و عضویت، کارت ملی خود را برای مرحله احراز هویت و تایید استعلام همراه داشته باشند.

انتخابات راس ساعت 18 به پایان می‌رسد مگر این که با نظر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، لازم باشد مدت زمان تمدید شود. برابر قانون امکان تایید تا 3 ساعت پیش‌بینی شده است.

شمارش آرا، پس از پایان رای‌گیری آغاز شده و نتایج اولیه، پس از اتمام شمارش و تایید انجمن نظارت بر انتخابات اعلام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.