کد مطلب: ۲۰۳۹۳۵

برگزاری فینال لالیگا کمتر از یک‌ماه دیگر

برگزاری فینال لالیگا کمتر از یک‌ماه دیگر

دیدار برگشت اتلتیکو مادرید و بارسلونا در لالیگا که کم‌تر از یک‌ماه دیگر برگزار می‌شود حکم یک فینال را خواهد داشت.

بارسلونا یک‌شنبه شب در هفت بیست و سوم لالیگا برابر ختافه بدون گل متوقف شد و فاصله‌اش با اتلتیکو مادرید، تیم دوم جدول به هفت امتیاز رسید. این اتفاق اتلتیکو را به ادامه لالیگا امیدوار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نزدیک‌ترین رقیب بارسلونا صدرنشین، شنبه با تک گل آنتوان گریزمان در ثانیه ۳۹ توانست سه امتیاز بازی را کسب کند. ۱۵ هفته به پایان رقابت‌های اسپانیا باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

با این حال دیدار دو تیم در ۴ مارس (۱۴ اسفند) به عبارتی فینال لالیگا خواهد بود. این بازی از هفته بیست و هفتم و در نوکمپ برگزار می‌شود.

اگر تا آن زمان فاصله دو تیم هفت امتیاز باقی بمانند آبی اناری‌ها با یک برد خیال‌شان از قهرمانی راحت خواهد شد و در مقابل یک شکست باعث می‌شود لالیگا حساس‌تر دنبال شود.

پیش از فینال لالیگا، بارسلونا باید به ترتیب به مصاف ایبار، خیرونا و لاس‌پالماس برود. آبی اناری‌ها روی کاغذ شانس بیش‌تری در پیروزی دارند. از طرفی اتلتیکو مادرید باید برابر اتلتیکو بیلبائو، سویا و لگانس قرار بگیرد. قرمز و سفیدپوشان دو دیدار سخت دارند.

اتلتیکو و بارسا در این مدت در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان نیز رقابت خواهند کرد. تیم مادریدی به مصاف کپنهاگن می‌روند و آبی‌اناری‌ها برابر چلسی بازی می‌کنند.

منبع: موندو دیپورتیوو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.