کد مطلب: ۳۱۵۱۲۳

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق رفاه کارکنان بانک کشاورزی

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق رفاه کارکنان بانک کشاورزی

مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی با حضور صد درصد سهامداران و نمایندگان صاحبان سهام برگزار و صورت های مالی منتهی به اسفند سال ۹۶ این صندوق تایید شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی با حضور مسعود شریفات،جهانپور معماریان،رضا حسینی،محمد آریا،محمد لریان فرد،علی اکبر فهیمی،صدیقه هجینی نژاد،داریوش زلقی و خسرو پور خانی در سالن شهید علی اکبری بانک کشاورزی برگزار و طی آن، صورت های مالی منتهی به اسفند سال ۹۶ این صندوق تایید و راهبردهای اساسی خط مشی صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی در گروه سرمایه گذاری و شرکت های تابعه تعیین شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس این گزارش، از جمله مصوبات این جلسه می توان تاکید بر برقراری انضباط بر کلیه شئون گروه و شرکت‌های تابعه ، اتخاذ تدابیر لازم در حوزه های سازمانی ،فنی، مالی، عملیاتی و مدیریتی ، ترویج روحیه انضباط، اصلاح روش های عملیاتی و برقراری نظام کنترل و مسئولیت( پاسخگویی) را برشمرد.

این گزارش می افزاید، در این جلسه در خصوص استخدام و توسعه کمی و کیفی نیروی انسانی در گروه و شرکت‌های زیرمجموعه مقرر شد بیشتر از مشاوران و متخصصان ماهر خارج از سازمان استفاده شود و برای هرگونه استخدام با توجه به تعهدات بلندمدت، می بایست از سهامدار اصلی صندوق مجوز لازم اخذ شود.

شایان ذکر است در این نشست همچنین مقرر شد شرکت های زیرمجموعه صندوق رفاه و تامین آتیه پس از ارزیابی توسط کارشناسان رسمی دادگستری به عنوان افزایش سرمایه به گروه سرمایه گذاری تامین آتیه تدبیر سبز واگذار شود و هرگونه سرمایه گذاری و کسب و کار جدید ابتدا در برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت و یا بودجه جامع ، مورد تحقیق و بررسی توجیه اقتصادی قرار گیرد و پس از تأیید هیئت مدیره گروه و نهایتا تایید سهامدار اصلی( صندوق) اجرایی شود.

منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.