کد مطلب: ۵۶۹۳۶۴

بستری بیماران کرونایی در خیابان + فیلم

بستری بیماران کرونایی در خیابان + فیلم

استان مازندران این روزها شرایط سختی را از نظر شیوع کرونا می‌گذراند و آمار بستری و جانباختگان در این استان روند افزایشی به خود گرفته است به صورتی که عده‌ای در خیابان‌های این شهر بستری شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد به بیماران کرونا در بابل در پیک پنجم کرونا در خیابان سرم وصل شده است. گفتنی است استان مازندران این روزها شرایط سختی را از نظر شیوع کرونا می‌گذراند و امار بستری و جانباختگان در این استان روند افزایشی دارد. ( همشهری آنلاین )

درخواست تعطیلی ۲ هفته‌ای بابل

قربانعلی ولیزده بورا روز جمعه اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشت ویروس کرونا ۷ نفر که به دلیل شرایط وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری بودند را به کام مرگ فرستاد.

وی افزود: طغیان ویروس کرونا در یک شبانه‌روز اخیر با ثبت رکورد جدید به مرحله‌ای بحرانی در این شهرستان وارد شده که منجر به بستری یکهزار و ۳۹۷ نفر در بیمارستان‌های این شهرستان شد.

فرماندار بابل وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا در این شهرستان را وخیم توصیف کرد و افزود: نظارت بر واحدهای صنفی بسیار سخت‌گیرانه است و هر واحدی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند بدون تذکر پلمب می‌شود.

ولیزاده از عادی‌انگاری مردم و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی انتقاد کرد و گفت: حضور در تجمعات و دورهمی‌ها نه تنها کاهش نیافته، بلکه در برخی از موارد این دورهمی‌ها افزایش داشته است.

وی افزود: جهش بستری بیماران کرونایی در بابل به حدی است که راهی جز راه‌اندازی مرکز موقت بستری بیماران کوویدی وجود ندارد و این مرکز در حال حاضر در سالن ورزشی مخابرات شهر بابل مستقر شد.

فرماندار بابل همچنین اضافه کرد: تلاش شد تا با تجهیز ۸۰ تخت در این سالن ورزشی بخشی از ترافیک سنگین در مراکز درمانی بابل کاهش یابد. اما رکوردشکنی روز گذشته که مرگ ۹ نفر در یک شبانه‌روز را ثبت کرد و پیش‌بینی می‌شود ادامه داشته باشد برای ما نگران کننده است.

ولیزاده شمار مرگ ناشی از ویروس کرونا در شهرستان بابل را همچنان نگران کننده توصیف کرد و از مردم خواست تا به نشست‌های دورهمی و خانوادگی پایان دهند که از این طریق زنجیره انتقال وحشتناک این ویروس جهش یافته در بابل قطع شود.

به گزارش رسمی دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۷ بیمار کرونایی جدید بستری و ۱۹۶بیمار ترخیص شدند. همچنین در حال حاضر ۴۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی بابل بستری هستند. با فوت ۷ بیمار که در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر جمعه ۱۵ مرداد جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند، تعداد قربانیان کرونا در شهرستان بابل از یکم مرداد تا امروز به ۵۳ نفر رسیده است. ( ایرنا )

آخرین آخبار مربوط به حوزه کرونا را در صفحه ویروس کرونا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقای نمکی کلاهت و بزار بالاتر مسئول تمام این جانباختگان تو و حریرچی هستی خدا ازت نگذره چی میخوای جواب خدارو بدی تو مسلمونی فکر نمیکنم