کد مطلب: ۵۵۸۷۲۲

بلیط هواپیما چین را چگونه و از کجا بخریم

بلیط هواپیما چین را چگونه و از کجا بخریم

در این مقاله قصد داریم چندین شرکت مختلف را که می‌توانند در تهیه بلیط هواپیما چین شما مفید باشند معرفی کنیم.

اگر به دنبال مقصدی عجیب و غریب، مملو از دیدنی‌ها و تجربیات جدید، تحریک کننده و متفاوت هستید، چین بهترین مقصد در جهان برای شما خواهد بود. چین کشوری بسیار وسیع است و به لطف همین وسعت، جاهای دیدنی بسیار، اقتصاد خوب، انواع فرهنگ‌ها و سنن مختلفی دارد. همانقدر که این کشور مقصد توریستی محسوب می‌شود، یکی از بزرگترین قطب‌های اقتصادی جهان و همچنین آموزشی نیز به حساب می‌آید.

دلیل مسافرت شما و بازدید از این کشور زیبا و قدرتمند هرچه که باشد اولین قدم برای مهیا کردن زمینه مسافرت به این کشور مسلما خرید بلیط هواپیما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم چندین شرکت مختلف را که می‌توانند در تهیه بلیط هواپیما چین شما مفید باشند معرفی کنیم.

فلایتیو

فلایتیو سامانه‌ای آنلاین است که در آن می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و همچنین رزرو هتل داخلی و خارجی کنید. فلایتیو سابقه‌ای طولانی در این زمینه داشته و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. به همین علت و با در نظر گرفتن رضایت مشتریان آنها، می‌توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید بلیط و یا رزور هتل نمایید.

لازم است بدانید که اطمینان در پرداخت و پشتیبانی، دو عامل مهم در جلب رضایت مشتریان فلایتیو بوده‌اند و همین امر سبب برتری فلایتیو از سایر رقبای خود می‌شود. بنابراین پیشنهاد اول ما به شما، استفاده از سامانه فلایتیو است.

علی بابا

علی‌بابا یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های خرید آنلاین بلیط در ایران است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده و در این چند سال گذشته پیشرفت‌های بسیاری داشته است. در حال حاضر بیشترین سهم خرید و فروش بلیط به شکل آنلاین در دست سامانه آنلاین علی بابا است. این فروشنده بزرگ با امکانات متفاوت خود و جست و جوی پیشرفته‌ای که دارد می‌تواند به راحتی تمام انتظارات و نیازهای شما در هنگام خرید بلیط هواپیمایی را برطرف کند.

در سال‌های اخیر این مجموعه همچنین استارت‌آپ دیگری به نام جاباما را راه اندازی کرده که مکمل سایت خرید بلیطهای هواپیمایی خود یعنی علی بابا است، زیرا با کمک این سرویس می‌توانید هتل، رستوران و محل اقامت مورد نیاز خود در مسافرت را نیز رزرو کنید.

این سایت رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های خوب این سامانه پاسخگویی به تمام سؤالات شما در زمینه خرید بلیط و رزرو جا خواهد بود.

الی گشت

الی گشت یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین وب‌سایت‌های خرید و فروش بلیط‌های هواپیمایی و تورهای داخلی و خارجی همچون بلیط هواپیما چین است. این سازمان از سال ۱۳۷۹ در حال فعالیت است. اگرچه این سامانه یک استارت آپ نیست اما در زمینه تکنولوژی از رقبای خود عقب نمانده است. برخلاف دیگر آژانس‌های مسافربری، این آژانس فعالیت زیادی در همکاری با شعب خود دارد به طوری با بیش از ۶۰۰ آژانس در تهران و ۱۰۰۰ آژانس دیگر در بقیه نقاط ایران در حال فعالیت است. این همکاری و داشتن شعب متعدد مزیت بزرگی محسوب می‌شود چرا که هنوز هم افرادی هستند که ترجیح میدهند بلیط هواپیمایی خود را به شکل حضوری خرید کنند.

خدمات این سامانه فقط به فروش بلیط محدود نبوده و در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی، رزرو جا و هتل، بیمه مسافرتی و خدمات مشاوره‌ای نیز فعالیت می‌کند.

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ در ابتدا استارتاپی به نام پین تا پین بوده است. این استارتاپ توانست فعالیت خود را در زمینه خدمات هتل و رزرو محل اقامت ادامه بدهد تا اینکه بالاخره در سال ۹۴ با اسنپ ادغام شد و مجموعه‌ای به نام اسنپ تریپ شکل گرفت. پس از این ادغام، اسنپ تریپ فعالیت خود را گسترش داد و خدمات دیگری همچون خرید بلیط‌های هواپیمایی را نیز به خدمات خود افزود.

این مجموعه همچنین تیم قدرتمندی از پشتیبانی دارد تا بتواند مشتریان خودش را همواره پشتیبانی کرده و پاسخگوی سؤالات آنها باشد. سایت اسنپ تریپ نیز رابط کاربری بسیار آسانی دارد و فعالیت و کار با آن به اندازه هر وب سایت دیگری آسان است. کافی است تا مقصد، مبدأ و زمان بلیط هواپیما چین خود را اعلام کنید تا بلیط‌های مربوطه را به شما نشان دهد.

مستر بلیط

مستر بلیط برخلاف بقیه سامانه‌ها و آژانس‌های مسافربری، همان‌طور که از نامش پیداست تمرکز خود را بر خرید و فروش بلیطهای هواپیمایی گذاشته است. این مجموعه در واقع زیرمجموعه عتیق گشت اصفهان است. عتیق گشت اصفهان نیز از دیرباز در زمینه مسافربری فعالیت داشته است و با پیشرفت تکنولوژی تصمیم گرفته است که سامانه خرید و فروش بلیط‌های خود را به شکل سامانه‌ای جداگانه راه‌اندازی کند.

این سامانه اگرچه بیشتر در زمینه فروش بلیط‌های پرواز داخلی فعالیت می‌کند ولی در آن می‌توانید از اخبار آخرین بلیط‌های هواپیمایی خارجی و همچنین بلیط هواپیما چین نیز مطلع باشید. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این سامانه این است که سایت مستر بلیط به پروژه ملی مسیر اتصال مستقیم دارد و شما می‌توانید از تمام راه‌ها و پروازهای مستقیم مطلع شوید.

مطمئن باشید که بلیط پرواز مورد نیاز خود را در همین چهار سامانه مسافربری خواهید یافت.

نکاتی که در خرید بلیط هواپیما چین باید در نظر داشته باشید

حال که توانستید آژانس دلخواه خود برای خرید بلیط هواپیما را پیدا و انتخاب کنید، نکاتی هستد که باید در خرید بلیط خود به آنها توجه داشته باشید. تعدادی از این نکات در اینجا برای شما فراهم آورده شده است:

۲۴ ساعت لغو رایگان: بسیاری از آژانس‌های فروش بلیط به شما این امکان را میدهند که در ۲۴ ساعت بدون هیچ خطری بلیط خود را کنسل کنید.

رزرو دو بلیط هواپیما چین یک طرفه می‌تواند بسیار ارزانتر از یک بلیط رفت و برگشت باشد. این کار همچنین این امکان را به شما می‌دهد که تایم بازگشت را هروقت که خواستید در سفر خود مشخص کنید.

به طور کلی رزرو مستقیم بلیط هواپیما چین بهتر است. سعی کنید به جای تکیه بر تورهای مسافربری و توریستی، بلیط‌های پرواز خود را به شکل مستقیم و بدون تور انتخاب کنید.

قیمت‌ها را مقایسه کنید. در خرید بلیط خود عجله نکنید و وقت کافی برای انتخاب آن بگذارید. تمام جوانب مسافرت خود را بسنجید و پس از مقایسه قیمت‌ها در مقایسه با خدمات، بلیط خود را تدارک ببینید.

در انتها اگر این مطلب را دوست داشتید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.