کد مطلب: ۱۸۵۶۰۱

زیدان:

بنزما پس از ال‌کلاسیکو آسیب دید

بنزما پس از ال‌کلاسیکو آسیب دید

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد مهاجم فرانسوی تیمش پس از دیدار برابر بارسلونا آسیب دیده است.

رئال مادرید، پنج‌شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف نومانسیا می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: در سال جدید (۲۰۱۸) اشتیاق زیادی داریم فرصت حضور در سه رقابت را داریم و در هر بازی با تمام وجود به میدان خواهیم رفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرمربی فرانسوی درباره دروازه‌بان اصلی و کپا در دیدار فردا اظهار کرد: نمی‌خواهم در مورد بازیکنانی که در مادرید بازی نمی‌کنند صحبت کنم تنها به دروازه‌بان‌های تیم خود فکر می‌کنم.

پس از تعطیلات کریسمس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که کریم بنزما آسیب‌دیده است. زیدان در مورد آسیب دیدگی مشکوک مهاجم فرانسوی گفت: او پس از ال‌کلاسیکو آسیب دید. آسیب دیدن بازیکنانم اتفاق ناخوشایندی است.

وی افزود: بنزما پس از بازی دچار آسیب دیدگی شد. او سپس به تعطیلات رفت و اکنون در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.

سرمربی فرانسوی در مورد مکالمه‌اش با فلورنتینو پرس و خوسه آنخل سانچس درباره خریدهای زمستانی اظهار کرد: نمی‌خواهم در رابطه با این موضوع صحبتی کنم.

وی ادامه داد: امروز قرار نیست قرارداد امضا کنیم ولی تا ۳۱ ژانویه ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد. هیچ بازیکنی مادرید را ترک نخواهد کرد. هر سرمربی در ابتدای فصل تیم خود را می‌بندد و من از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی مادرید در رابطه با حریف فردا شب (پنج‌شنبه) تیمش گفت: نومانسیا در لالیگا خیلی خوب عمل کرده است و توانسته در کوپادل ری مالاگا را حذف کند. به حریف احترام خواهیم گذاشت.

زیدان در مورد هدف تیم در این فصل گفت: سعی خواهم کرد فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم. ما فرصت‌های زیادی برای قهرمانی داریم.

سرمربی فرانسوی در ادامه به وضعیت بیل اشاره کرد و افزود: حضور متداوم بیل در بازی‌ها اهمیت زیادی دارد. او خیلی خوب تمرین کرده است و فردا می‌تواند تیم را همراهی کند.

منبع: آس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.