کد مطلب: ۴۱۳۴۶۱

بهترین برندهای تلویزیون در سال ۲۰۱۹

بهترین برندهای تلویزیون در سال 2019

هر برند سیاست خاص خود را بروی محصولات تولید شده پیاده‌سازی می‌کند. بنابراین چگونه بهترین برندها را بشناسیم؟ در ادامه همراه ما باشید با معرفی بهترین مارک‌های تلویزیون‌های هوشمند که در ایران مردم از آنها بیشترین استقبال را دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خرید یک تلویزیون جدید می‌تواند چالش برانگیز باشد؛ با وجود تعداد زیادی مدل مختلف انتخاب مشکل خواهد شد. مواردی که کار را پیچیده می‌کند، مارک‌های جدید در سال‌های اخیر محبوبیت چشمگیری یافته‌ند و برخی از این مارک‌های جدید شروع به ساخت مدل‌هایی می‌کنند که مطابق با مدل‌های بسیار گران‌تر از مارک‌های دیگر کیفیت و امکانات نزدیکی دارند. از ویژگی‌های هوشمند گرفته تا طراحی، هر برند سیاست خاص خود را بروی محصولات تولید شده پیاده‌سازی می‌کند. بنابراین چگونه بهترین برندها را بشناسیم؟ در ادامه همراه ما باشید با معرفی بهترین مارک‌های تلویزیون‌های هوشمند که در ایران مردم از آنها بیشترین استقبال را دارند.

1234577

تلویزیون سامسونگ : محصولات پرفروش بسیار باکیفیت با طراحی زیبا

سامسونگ یکی از مارک‌های شناخته شده در صنعت تلویزیون و یکی از بهترین مارک‌های تلویزیون است. سامسونگ هر ساله مدل‌های مختلفی را تولید و روانه بازار می‌کند، از تلویزیون‌های با بودجه خیلی کم گرفته تا مدل‌های با کیفیت تصویر باور نکردنی (8k). سامسونگ محصولاتی با کیفیت تصویر چشمگیر و ویژگی‌های عالی هوشمند ارائه می‌دهد. سیستم عامل هوشمند سامسونگ، Tizen OS، از بهترین و سریع‌ترین سیستم ‌عامل‌ها است. در سال 2019، شرکت سامسونگ فناوری "Ultra View Angle" را معرفی کردند که زاویه دید را بهبود می‌بخشد. با این حال، با وجود افزایش زاویه دید نسبت کنتراست در همان زمان کاهش می‌یابد. فناوری یاد شده را در تمام اندازه‌ها و مدل‌های تلویزیون گنجانیده است. یکی دیگر از فناوری‌های اخیر تلویزیون‌های سامسونگ "Ambient Mode" در این حالت نه تنها امکان نمایش آثار هنری (همانند قاب عکس) وجود دارد، بلکه امکان نمایش اخبار یا شرایط آب و هوایی را نیز دارد. اما جذاب‌ترین قابلیت این حالت، امکان نمایش محیط پشت تلویزیون برای یکپارچه کردن تصویر آن به دیوار را دارد.

به طور کلی، سامسونگ از یک سال به سال دیگر تغییرات کمی در مدل‌های خود دارد. با این حال، این نظریه همیشه درست نیست. سامسونگ در سال 2017 اولین تلویزیون‌های QLED را معرفی کرد که به واسطه کیفیت نمایش رنگ‌ها بسیار محبوبیت داشته و دارد. در سال 2018، اولین تلویزیون 8k با نام Samsung Q900R منتشر شد. در همان سال، فناوری‌هایی مانند FreeSync VRR، بهبود نرخ فریم در بازی‌ها و حالت بازی خودکار در تلویزیون‌های سری بالا اضافه شد، که باعث محبوبیت تلویزیون در بین گیمرها شد. سامسونگ همچنین به دنبال رضایت هرچه بیشتر مشتریان فعلی است، بنابراین بسیاری از به‌روزرسانی‌ها در صورت وجود سخت‌افزار مربوطه می‌توانند از آن پشتیبانی کنند و هر چند وقت امکاناتی جدید و به‌روزتر به تلویزیون اضافه خواهد شد.

3456w453

تلویزیون ال‌جی : تلویزیون‌های OLED بی‌نظیر هستند اما قیمت بالایی دارند

ال‌جی به دلیل داشتن تلویزیون‌های OLED بسیار مشهور است، چرا؟ چون اولین تولیدکننده این تلویزیون‌ها است. کیفیت تصویر اکثر تلویزیون‌های OLED به دلیل وجود فناوری ترکیبی که به تلویزیون‌ها امکان می‌دهد که هر پیکسل برای خودش کار کند، سیاهی مطلق را به وجود می‌آورد و نسبت کنتراست بالایی را ایجاد می‌کند که منجر به ایجاد بالاترین سطح کیفیت تصویر خواهد شد، با این حال، LG نیز تعداد زیادی تلویزیون LED - LCD را تولید می‌کند، که عمدتا از پنل‌های IPS استفاده می‌کنند. پنل‌های IPS زاویه دید وسیع‌تری نسبت به پنل‌های VA سونی و سامسونگ دارند اما متاسفانه نسبت کنتراست ضعیفی دارند و همین امر باعث می‌شود رنگ سیاه در اتاق تاریک مانند خاکستری به نظر برسند که مردم با نام لکه تصویر از آن نام می‌برند و عمدتا آن را به عنوان یک مشکل می‌بینند در حالی که این‌طور نیست. تلویزیون‌های ال‌جی معمولا نمی‌توانند روشنایی بالایی را ارائه دهند.

به طور کلی، تلویزیون‌های ال‌جی به لطف صفحات IPS خود تاخیر ورودی بسیار کم و زاویه دید گسترده‌تری نسبت به سایر مارک‌ها دارند. این ویژگی‌ها باعث شده عنوان مانیتور رایانه‌ای انتخاب عالی برای استفاده باشد. رابط هوشمند ال‌جی WebOS است که ضمن دسترسی به یکی از بزرگترین مجموعه برنامه‌های موجود، سریع و آسان قابل استفاده است. WebOS از بهترین سیستم عامل‌های تلویزیون است که ما تاکنون آزمایش کرده‌ایم. بیشتر تلویزیون‌های اسمارت ال‌جی دارای کنترل جادویی هستند که این امکان را به شما می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی داخل فضای تلویزیون حرکت کنید و از استفاده راحت و سریع تلویزیون لذت ببرید.

تلویزیون سونی : کیفیت تصویر سونی فوق‌العاده است، همین !

در سال 1960، سونی با اولین تلویزیون ترانزیستور خود شروع به تولید نمایشگر کرد. از آن زمان، آنها همیشه به یكی از بزرگترین تولیدكنندگان تلویزیون تبدیل شدند و همیشه در صدر فناوری بودند. در سال 2018، آنها خطوط تولید خود را ترکیب کرده و انتخاب مصرف تلویزیون را برای مصرف کنندگان ساده‌تر کردند. سونی کل بازار را در بر می‌گیرد و برای هر نیاز محصولی دارد، از تلویزیون بسیار ابتدایی 4k سطح ورودی تا پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED برای علاقه‌مندان به تلویزیون، و آنها را به یکی از بهترین مارک‌های تلویزیون تبدیل کرده است.

سونی در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان، اولویت بالاتری در کیفیت و دقت تصویر دارد. سونی بیشتر تلویزیون‌های خود را به Android TV 8.0 ارتقا داده است. این سیستم عامل، جدا از اینکه به شما امکان دسترسی به فروشگاه Google Play با تعداد زیادی برنامه را می‌دهد، بسیار سریع‌تر از نسخه قبلی خود یعنی Android 7.0 کار می‌کند و یکی از بزرگترین عیب‌های سونی را برطرف می‌کند: سرعت پاسخگویی پایین سیستم عامل.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احسان

    تلویزیون یعنی سونی فقط…

  • ناشناس

    با کیفیت ترین تلویزیون ها رو سونی با قیمت مناسبی تولید میکنه که ارزش خرید بالایی داره.