کد مطلب: ۵۵۳۷۹۹

بهترین دوره آموزش حضوری بورس در تهران کجاست؟

بهترین دوره آموزش حضوری بورس در تهران کجاست؟

یکی از سوالات مهمی که برای علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزش بورس وجود دارد این است که آموزش حضوری بورس را انتخاب کنیم یا آموزش غیر حضوری؟ در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

آموزش حضوری بورس بهتر است یا غیر حضوری، سوالی که ممکن است برخی افراد علاقه‌مند به یادگیری سرمایه‌گذاری در بورس در ذهن داشته باشند.

یکی از سوالات مهمی که برای علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزش بورس وجود دارد این است که آموزش حضوری بورس را انتخاب کنیم یا آموزش غیر حضوری؟

این سوال را از مشاورین کانون بورس که یکی از مراکز برگزار کننده دوره‌های آموزش بورس و ارزهای دیجیتالی می‌باشد، مطرح نمودیم و پاسخ آن می‌تواند به کسانی که می‌خواهند در یک دوره آموزش بورس شرکت نمایند، کمک کند.

سوال: با عرض سلام و تشکر از زمانی که به ما اختصاص می‌دهید. شما به عنوان یکی از مراکز آموزش بورس در ایران آموزش حضوری بورس را پیشنهاد می‌کنید یا آموزش غیر حضوری (مثلا آموزش آنلاین یا پکیج‌های آموزشی و ….)

طبیعتا هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

مزایای شرکت در یک دوره آموزش حضوری بورس عبارت اند از:

  • ارتباط نزدیک‌تر و موثرتر با مدرس و استاد دوره جهت پرسیدن سوالات و اشکالات
  • برزو بودن دوره، چون غالب پکیج‌های آموزشی قبلا فیلمبرداری شده‌اند و با توجه به تغییرات سریع بورس احتمالا بروز نیستند. بنابراین یک دوره حضوری بورس مشروط بر استاندارد بودن آن حتما نسبت به فیلم‌های آموزشی بروز تر است.
  • بالاتر بودن کیفیت دوره حضوری بورس نسبت به دوره‌های آنلاین، به دلیل مشکلات زیر ساختی و عدم پایداری اینترنت در ایران
  • مزیت دیگر دوره حضوری آموزش بورس، این است که افراد به واسطه حضور در کلاس آموزشی در جو و محاصره افرادی قرار می‌گیرند که همگی یک هدف مشترک دارند و آن موفقیت در سرمایه‌گذاری بورس است.

در روانشناسی آموزش و موفقیت جو و محیطی که یک فرد در آن قرار دارد بسیار مهم است. مثلا شما می‌توانید با دوستان و همکلاسی‌های خود تبادل نظر کنید، مشکلات و اشتباهات دیگران را عینا مشاهده کرده و شما آنها را تکرار نکنید، در مسیر پیشرفت و یادگیری به یکدیگر کمک کنید و …..

حضوری بورس

اینها مزایای عمومی یک دوره حضوری آموزش بورس است اگر اجازه بدهید برخی از ویژگی‌هایی که دوره آموزش جامع بزرگان بورس که یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین دوره‌های آموزش بورس در ایران می‌باشد و این دوره در مجموعه کانون بورس برگزار می‌شود، خدمتتان عرض کنم:

لازمه موفقیت در سرمایه‌گذاری بورس فقط آموزش نیست بلکه تجربه می‌خواهد و تجربه و تجربه.

اساتید دوره جامع بزرگان بورس در کانون بورس یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین فعالین و اساتید بازار در حوزه مالی و بورس می‌باشند، کانون بورس از سال ۸۸ تاکنون بیش از ۸۰۰۰ نفر دانشجوی موفق داشته است.

یکی از این اساتید مهدیار حاجی علی می‌باشد.

آموزش حضوری بورس با مهدیار حاجی علی به گواه نظرات دانشجویان قبلی و فعلی کانون بورس واقعا لذت‌بخش و اثربخش است.

همچنین در دوره حضوری بزرگان بورس در مجموعه کانون بورس فیلم دوره آموزشی نیز در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

به علاوه این‌ها بصورت هفتگی و منظم برای دانشجویان بعد از هر جلسه کلاس رفع اشکال توسط پشتیبان دوره انجام می‌شود.

ارایه جزوه کامل دوره به دانشجویان

وجود کارگاه‌های عملی زیر نظر استاد و ….

اینها برخی از ویژگی‌هایی بود که کلاس و دوره آموزشی بزرگان بورس در کانون بورس دارا می‌باشد.

اساتید دوره آموزش حضوری بورس در کانون بورس چه می‌گویند؟

در بورس قانون ۲۰ ۸۰ وجود دارد به معنی که ۲۰ درصد از افراد در بازار بورس سود می‌کنند و ۸۰ درصد ضرر می‌کنند. سوال این است که ۲۰ درصدی که سود می‌کنند چه کسانی هستند؟ از این ۲۰ درصد ۱ درصد کسانی هستند که به رانت اخبار و اطلاعات دسترسی دارند و ۱۹ درصد کسانی هستند که به ۴ دانش اصلی موفقیت در بورس مسلط هستند.

این ۴ دانش عبارت‌اند از: مدیریت سرمایه و ریسک، تحلیل‌گری ، روانشناسی خویشتن، روانشناسی بازار. بنده به این ۴ دانش RS3 می‌گویم.

دوره بزرگان بورس به خوبی و بطور کامل و کاربردی دانش RS3 را به شما می‌آموزد. دانش RS3 تنها و تنها راه نجات و کسب سود در بازار بورس است.تا زمانی مراکز اموزش دهنده بورس مقالات و کتاب‌ها و دیگر منابع آموزشی، در آموزش بورس به افراد فقط روی دانش تحلیل‌گری تمرکز دارند نتیجه مطلوب ایجاد نخواهد شد. لذا میبینیم که بسیاری از این افراد حتی با گذراندن دوره‌های آموزشی طولانی و مطالعات زیاد هنوز در بورس ضرر می‌کنند.

هدف دوره آموزش بورس بزرگان

حضوری بزرگان بورس

آموزش صفر تا ۱۰۰ بازارهای مالی شامل بورس و بورس کالا و همچنین تحلیل و پیش‌بینی قیمت مسکن، دلار، طلا، خودرو، تورم و…. بصورت کاملا کاربردی و عملی می‌باشد به نحوی که شما پس از شرکت در این دوره به هیچ کلاس آموزشی دیگری احتیاج نخواهید داشت و می‌توانید همچون بزرگان بازار بورس: فکر کنید، تحلیل کنید، در قیمت مناسب به سهام ورود کنید و در بهترین قیمت از سهام خروج کنید.

وجه تمایز دوره آموزش بورس بزرگان با سایر دوره‌های مشابه بورس چیست ؟
تمامی بزرگان بازار اعتقاد دارند که برای موفقیت در بازار می‌بایست روی چهار دانش کلیدی تسلط داشت:

۱-مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک
۲-تحلیل‌گری
۳- روانشناسی بازار
۴-روانشناسی خویشتن

با یک جستجوی پنج دقیقه‌ای در گوگل درمی‌یابید که تمرکز عموم آموزش‌ها و مقالات و کتاب‌ها در داخل ایران روی دانش تحلیل‌گری است.

در صورتی که تحلیل ۲۰ الی ۳۰ درصد در موفقیت سرمایه‌گذار نقش دارد. فراگیری هر ۴ دانش جهت پیوستن به بزرگان بورس الزامی است و فقدان هر یک از آنها حتما باعث آسیب و ضررهای بزرگ خواهد شد.

وجه تمایز دوره بزرگان با سایر دوره این است که در دوره بزرگان هر ۴ دانش به صورت کامل و صحیح و عملی به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعید

    سلام شماره واسه ثبت نام

  • ابراهیم

    یه لطف کنید برا ثبت نام حضوری یه شماره لطف کنید که جواب بده