خبر مهم:

کد مطلب: ۶۶۹۹۵۶

بهترین روش رزرو هتل در استانبول

بهترین روش رزرو هتل در استانبول

استانبول یک مقصد مناسب برای علاقمندان به تاریخ، فرهنگ، طبیعت، تفریح و خرید است و کدام شهر به جز استانبول تمام این جاذبه‌ها را در خود یکجا جذب کرده است؟ پس بیایید حالا قصد سفر به استانبول را دارید، به دنبال یک اقامتگاه و هتل عالی باشید تا بتوانید اوقات بی‌نظیری را در این شهر رویایی سپری کنید.

استانبول، شهری در شاهراه آسیا و اروپا، شهری تاریخی و بسیار زیبا با میراث غنی از پادشاهان عثمانی و همچنین طبیعت بسیار دیدنی و جذاب است. این شهر می‌تواند مقصد گردشگری برای بسیاری از کسانی باشد که دوست دارند هم به خارج از ایران سفر کنند و هم در کشورهای همسایه به گشت‌وگذار بپردازند تا مشکلات دریافت ویزا و ارز گران قیمت را نداشته باشند. استانبول یک مقصد مناسب برای علاقمندان به تاریخ، فرهنگ، طبیعت، تفریح و خرید است و کدام شهر به جز استانبول تمام این جاذبه‌ها را در خود یکجا جذب کرده است؟ پس بیایید حالا قصد سفر به استانبول را دارید، به دنبال یک اقامتگاه و هتل عالی باشید تا بتوانید اوقات بی‌نظیری را در این شهر رویایی سپری کنید.

برای رزرو هتل در استانبول چکار کنیم؟

بهترین کاری که برای رزرو یک هتل خارجی می‌توان انجام داد، رزرو آنلاین و اینترنتی آن است. شما با این روش بدون هیچ نگرانی، پیش از رفتن به سفر، خیالتان از بابت هتل محل اقامتتان راحت است و لازم نیست پس از رسیدن به استانبول، تازه درگیر پیدا کردن جایی باشید که آیا اتاق داشته باشد و یا خیر. البته در این میان یک مشکل وجود دارد. کارت‌های اعتباری کشور ما به دلیل تحریم‌ امکان جابجایی اینترنتی پول با سایر کشورها را به ما نمی‌دهد. یعنی این که شما نمی‌توانید برای رزرو هتل از داخل کشور از کارت‌های اعتباری بانک‌های ایرانی استفاده کنید. اما باز هم جای نگرانی نیست زیرا برخی از آژانس‌های هواپیمایی این کار را به جای شما انجام می‌دهند هتل را برایتان رزرو می‌کنند. فلایتیو یکی از این آژانس‌های معتبر در زمینه‌ی رزرو آنلاین هتل است.

بهترین روش رزرو هتل در استانبول

دیدیم که بهترین روش رزرو هتل در استانبول، رزرو آنلاین است و فلایتیو می‌تواند با پرداخت ارزی کار شما را برای رزرو هتل در استانبول ساده کند. پس برای این کار می‌توانید اپلیکیشن فلایتیو را روی گوشی همراه خود نصب کنید. این اپلیکیشن مناسب گوشی‌های اندروید و آی‌اواس طراحی شده و حجم بسیار کمی دارد. اگر نمی‌خواهید اپ را نصب کنید هم مشکلی نیست، می‌توانید در موتور جستجوگر گوگل نام فلایتیو را تایپ کرده و و از آن طریق وارد فلایتیو شوید. پس از آن مسیر بسیار ساده‌ای پیش روی شما است.

دریایی از هتل‌های استانبول در فلایتیو وجود دارند

وقتی تا اینجای کار را رفتید، یعنی مسیرتان را پیدا کرده‌اید و حالا می‌توانید در دریایی از هتل‌هایی که فلایتیو پیش روی شما قرار می‌دهد، شنا کنید. برای این کار در صفحه‌ی اصلی فلایتیو و روی یک باکس سفید آن، بخش رزرو هتل خارجی را انتخاب کنید. در کادر سمت راست نام شهر استانبول را وارد کرده و سپس در کادر بعدی تاریخ اقامت و تعداد مسافران را ذکر کنید. حالا وارد صفحه‌ی هتل‌های استانبول شده‌اید.

6 1

چگونه جستجوی خود را هدفمند کنیم؟

صفحه‌ی هتل‌ها دارای چندین گزینه‌ی مختلف است که جستجوی شما را محدود می‌کند و کار شما را در انتخاب هتل دلخواهتان راحت‌تر می‌نماید. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام به شما کمک می‌کند تا به راحتی هتل مورد نظر خود را پیدا کنید. این روش‌ها عبارتند از: استفاده از فیلترها، انتخاب هتل بر اساس نام، تعیین ستاره‌های هتل و مرتب سازی بر اساس. در ادامه تک تک این روش‌ها را برایتان توضیح می‌دهیم.

محدود کردن جستجو با استفاده از فیلترها

در صفحه هتل‌های استانبول اگر روی کلمه‌ی فیلترها کلیک کنید، می‌توانید محدوده‌ی‌ قیمت هتلی را که می‌خواهید انتخاب کنید، تعیین کنید. در حقیقت با انتخاب حدود قیمتی می‌توان تمام هتل‌ها در یک بازه‌ی قیمتی مشخص را مشاهده کرد. از آنجایی که در فلایتیو تمام هتل‌ها اطلاعات کاملی در زمینه‌ی ستاره‌ها، تعداد اتاق‌ها و انواع آنها، آدرس و امکاناتشان ذکر شده است، شما به راحتی می‌توانید مناسب‌ترین هتل را در میان آنها انتخاب کنید.

با تایپ نام هتل جستجوی خود را هدفمند کنید

اگر قصد دارید یک هتل خاص را که به هر دلیلی از قبل آن را می‌شناسید، رزرو کنید، مسیر ساده‌ای پیش روی شماست. کافی است در جستجوی ابتدایی خود، به جای نام شهر استانبول، نام این هتل مورد نظر خود را در کادر انتخاب شهر یا هتل وارد کنید. به این ترتیب می‌توانید با دیدن نام هتل، روی مشاهده جزئیات کلیک کرده و مشخصات و امکانات و اتاق‌های این هتل را در صفحه‌ی مخصوص هتل مشاهده کنید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید برای رزرو هتل مورد نظر خود اقدام کنید.

7

آیا می‌توان بر اساس ستاره‌ هتل استانبول رزرو کرد؟

پاسخ مثبت است. شما می‌توانید در جستجوی خود برای انتخاب و رزرو هتل‌های یک ستاره و دو ستاره، از فیلترها استفاده کنید. شما در بخش سمت راست و پایین صفحه‌ی هتل‌ها، تعداد روی ستاره‌ی هتل (یک ستاره یا دو ستاره) کلیک می‌کنید و در حقیقت جستجوی شما برای این تعداد ستاره صورت می‌گیرد. این فیلتر نیز، یکی از روش‌های محدود کردن جستجوی خود شما برای پیدا کردن هتل‌های مناسبتان است.

مرتب‌ سازی بر اساس

یکی دیگر از روش‌هایی که جستجوی شما را هدفمند و محدود می‌کند، استفاده از فیلتر مرتب سازی بر اساس است. این فیلتر به شما کمک می‌کند که جستجوی خود را بر اساس مهم‌ترین چیزی که مد نظرتان است، پیدا کنید. در کنار عبارت مرتب سازی بر اساس، یک نوار عمودی وجود دارد که در آن چهار گزینه‌ی ارزان‌ ترین، گران ‌ترین، کمترین ستاره و بیشترین ستاره دیده می‌شود. شما با کلیک روی هر کدام از آنها، می‌توانید گزینه‌های مورد نظر خود را با همان ترتیبی که خودتان می‌خواهید مشاهده کنید. این کار به جستجوی شما یک نظم می‌دهد و کار شما را در انتخاب هتلتان راحت می‌کند.

هنگام رزرو به امکانات هتل‌ها توجه کنید

پس از اینکه جستجوی شما در صفحه‌ی هتل‌های استانبول نتیجه داد و یک تصمیم ابتدایی برای انتخاب یک هتل گرفتید، روی مشاهده جزئیات کلیک کرده تا وارد صفحه‌ی اطلاعات آن هتل خاص بشوید و اطلاعات مربوط به آن هتل را ببینید. این اطلاعات شامل توضیحات کلی در مورد هتل، آدرس، تعداد و انواع اتاق‌ها و ویژگی، کیفیت و امکانات آنها به همراه قوانین هتل و امکانات و خدمات کلی هتل است. با کلیک روی باکس نارنجی انتخاب اتاق، تمام اتاق‌های موجود در هتل را می‌بینید. به فیلتر همه‌ی اتاق‌ها و اتاق‌های دارای صبحانه یا (Breakfast) توجه کنید. سپس اتاق مورد نظر خود را مشخص کرده و روی باکس نارنجی رزرو این اتاق کلیک کنید تا کار ررزو هتل استانبول خود را با وارد کردن نام و مشخصات و پرداخت هزینه‌ی رزرو به پایان برسانید. سفر به سلامت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.