کد مطلب: ۴۳۶۲۳۴

بهترین روش کسب درآمد ارزی در منزل !

بهترین روش کسب درآمد ارزی در منزل !

در این روزهای خانه‌نشینی به جای اینکه نگران باشیم بهتر است به فکر روش جدیدی برای کسب درآمد ارزی در منزل باشیم. استخراج بیت‌کوین از طریق اجاره ماینر سریع‌ترین و ساده‌ترین روش کسب درآمد در منزل است.

در این روزهای خانه‌نشینی به جای اینکه نگران باشیم بهتر است به فکر روش جدیدی برای کسب درآمد ارزی در منزل باشیم!

استخراج بیت‌کوین Bitcoin از طریق اجاره ماینر سریع‌ترین و ساده‌ترین روش کسب درآمد در منزل است.

البته اگر درباره نحوه کسب درآمد از طریق استخراج بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتالی و به‌طور کلی حوزه Cryptocurrency دانشی ندارید جای نگرانی ندارد.

زیرا برند بین‌المللی و معتبر آی ماینر iMiner که در حوزه فروش و اجاره ماینر و همچنین استخراج بیت‌کوین یا bitcoin mining در کشورهای مختلف مانند ترکیه، روسیه، اوکراین و تایلند محبوبیت بسیاری دارد اکنون در ایران هم در دسترس شماست.

654ew

برای کسب درآمد ارزی در منزل فقط کافی‌ست به سایت iMiner.net مراجعه کنید!

با مراجعه به سایت آی ماینر می‌توانید با بودجه دلخواه خود یک یا چند ماینر را به‌صورت مجازی از این شرکت اجاره کنید و بدون دانش فنی خاصی به درآمد دلاری خوبی دست پیدا کنید.

درواقع با استفاده از سرویس اجاره ماینر قادر خواهید بود تا بدون نیاز به هیچ‌گونه دانش فنی و صرف وقت، به استخراج بیت‌کوین بپردازید!

6543we

اما کلا اجاره ماینر به چه معناست؟

برند آی ماینر تعداد زیادی ماینر را در فارم‌های اختصاصی در کشورهای مختلف دارد که آماده استخراج بیت‌کوین هستند و این ماینرها را به‌صورت مجازی به شما اجاره می‌دهد.

تیم متخصص آی ماینر تمامی مراحل راه‌اندازی و نگهداری از ماینرها را به عهده دارد و همچنین هزینه‌های آن را پرداخت می‌کند. به این‌صورت شما بدون داشتن کوچکترین دانشی می‌توانید ماینر مورد نظرتان را با توجه بودجه‌ای که دارید اجاره کنید.

آی ماینر به شما مشاوره رایگان می‌دهد

نکته مهم اینکه با ورود به سایت آی ماینر می‌توانید فیلم آموزشی نحوه اجاره ماینر در این پلتفرم را یاد بگیرید. همچنین مقالات آموزشی این وب‌سایت به شما کمک می‌کند که با این حوزه آشنایی بیشتری پیدا کنید.

اما در هرلحظه می‌توانید به‌صورت تلفنی یا واتس‌اپ یا تیکت از متخصصان و مشاوران این مجموعه سوالات خود را بپرسید تا از این سرمایه‌گذاری بیشترین سود را کسب کنید.

برای شروع کسب درآمد دلاری آماده‌اید؟

تجربه راحت‌ترین، سریع‌ترین، مطمئن‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش کسب در آمد از استخراج بیت‌کوین با استفاده از خدمات اجاره ماینر iMiner برای اولین بار در ایران.

ثبت‌نام : تنها با صرف ۳۰ ثانیه، در آی‌ ماینر ثبت‌نام کنید. سپس کیف پول خود را به مبلغ دلخواه شارژ کنید. در مرحله بعدی فقط با یک کلیک، ماینر مورد نظرخود را به تعداد روز دلخواهتان اجاره کنید.

کسب درآمد شما از همین لحظه شروع شده است. با قابلیت برداشت درآمد در هر زمان!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • hooshang

    وارد iminer شدم . با توجه به اولین تجربه کار با پول الکترونیکی می خواستم طبق راهنمای اعلام شده ماینر من بصورت هدیه رایگان چگونه فعال می شود . و ثانیا برای ایجاد کیف پول الکترونیکی چه اقدامی باید کرد و حتما لازم است.