کد مطلب: ۲۱۰۴۹۶

بهترین زمان برای خرید طلا

بهترین زمان برای خرید طلا

تحلیلگر برجسته موسسه دیلی‌اف‌ایکس بر این باور است که بازارهای بین‌المللی از بحران بدهی و کسری بودجه آمریکا غافل شده است.

کریستوفر وچیو تحلیلگر موسسه دیلی اف ایکس تاکید کرد: در حالی که همه تمرکز بازارهای بین‌المللی بر روی ارزش دلار و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا است، بحران بدهی و کسری بودجه آمریکا تشدید می‌شود و این مساله می‌تواند عامل تعیین کننده‌ای برای بازار طلا باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس این گزارش وی افزود: ریسک‌های مربوط به کسری بودجه و بدهی آمریکا تاکنون مورد بحث قرار نگرفته و به نظر من این یک اشتباه بزرگ است.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: در چنین شرایطی ریسک بدهی و کسری بودجه آمریکا به شدت بالا است و سرمایه گذاران باید سبد خود را متنوع کرده و بخشی از دارایی و سرمایه را به طلا تبدیل کنند.

اکنون فرصت خوبی برای خرید طلا است چرا که کسری بودجه آمریکا طی ماه‌های آینده با افزایش چشمگیری روبرو می‌شود و این مساله ریسک در بازارهای مالی را تشدید می‌کند. به نظر من سطح مقاومتی حساس برای هر اونس طلا طی روزهای آینده 1360 دلار خواهد بود.

وچیو افزود: سرمایه گذاران باید از منفی‌های قیمت طلا استفاده کنند و دیدگاه بلندمدتی نسبت به بازار طلا داشته باشند.

سرمایه‌گذاران بین‌المللی در روزهای آینده منتظر اظهارات جرومی پاول رئیس جدید فدرال رزرو آمریکا هستند و این اظهارات می‌تواند تاثیر زیادی بر نوسانات نرخ ارز و قیمت طلا داشته باشد.

منبع: طلانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.