کد مطلب: ۵۰۵۱۹۶

بهترین مارک کولر گازی در بانه

بهترین مارک کولر گازی در بانه

برای کسانی که قصد خرید کولر گازی از بانه را دارند و می‌خواهند یک مدل خوب را تهیه کنند بدون شک برندهای زیاد باعث سردرگمی مشتریان می‌شود. در این مقاله به بررسی ۳ برند پرفروش پرداخته شده است.

با فرا رسیدن ماه اردیبهشت و خرداد خانواده ها به فکر خرید کولر گازی اسپلیت می‌افتند و در واقع به لطف وجود اسپلیت‌های اینورتر امروزه فصل گرما برای ما قابل تحمل‌تر شده و هوای خنک را تقریبا در تمام فصل گرما می‌توانیم تجربه کنیم.

برای کسانی که قصد خرید کولر گازی از بانه را دارند و می‌خواهند یک مدل خوب را تهیه کنند بدون شک برندهای زیاد باعث سردرگمی مشتریان می‌شود و در این مقاله ما به بررسی ۳ برند پرفروش می‌پردازیم و در آخر هم با معرفی فروشگاه بانه سامان شما را با این فروشگاه پرسابقه برای خرید اسپلیت‌های اینورتر بیشتر آشنا می‌کنیم.

کدام کولر گازی مناسب است؟

کسانی که با دنیای کولر گازی آشنا هستند قطعا می‌دانند که کولر گازی‌ها در ظرفیت‌های مختلف ،مدل‌های متنوع و گازهای متفاوت تولید می‌شوند. همان‌گونه که می‌دانید کولر گازی‌های اینورتر داری مصرف برق کمتری هستند و بدون شک برای مناطق معتدل مانند تهران بهترین گزینه مدل‌های اینورتراست که بیشتر شرکت‌ها امروزه آن را تولید می‌کنند و چون این کولرهای گازی از گاز R410a برای خنک کردن استفاده می‌کنند با محیط زیست هم سازگارترند و در واقع با خرید این کولرها محیط زیستی سالم‌تر هم خواهیم داشت.
بهترین مارک کولر گازی
اما آیا کولر گازی اینورتر برای مناطق گرمسیر مناسب است؟ در پاسخ به این سوال ذکر چند نکته ضروری است یکی اینکه کولر گازی‌ها بر اساس مناطق آب وهوایی به سه دسته تقسیم می‌شوند: ۱٫مناطق نیمه گرم و معتدل (T1) 2. مناطق خنک (T2) ۳٫ مناطق گرم و حاره ای (T3)

که برای مناطق گرمسیر و حاره‌ای مدل T3 را باید انتخاب کرد چون تا دمای ۵۷ درجه هم کار می‌کند و برای مناطق دیگر مانند تهران و شهرستان‌های دیگر که معتدل هستند بهترین انتخاب مدل T1 می‌باشد.

اما غیر از دسته بندی فوق کولر گازی‌های اسپلیت معمولا با ۳ نوع کمپرسور ساخته می‌شوند که عبارتند از ۱٫روتاری ۲٫اسکرول ۳٫پیستونی

بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیری به ترتیب مدل‌های پیستونی و روتاری هستند و در واقع مدل‌های پیستونی دارای قدرت بسیار زیادی هستند و به همین دلیل دوام و طول عمر بیشتری هم خواهند داشت، به دلیل همین دوام بالا است که این اسپلیت‌ها جزو محبوب‌ترین اسپلیت‌های بازار در مناطق گرمسیر هستند.

با توضیحاتی که در بالا دادیم حالا سراغ بهترین مارک‌های کولر گازی می‌رویم پس با ما همراه باشید.

کولر گازی اجنرال

بدون هیچ‌گونه تردیدی کمپانی اجنرال در آسیا جزو پروفروش‌ترین شرکت‌ها در زمینه فروش کولر گازی است و در واقع دوام و کیفیت این اسپلیت‌ها آنها را جزو محبوب‌ترین‌های بازار کرده است. فوجیتسو اجنرال با همکاری اِتااَسکون دوبی (ETA-Ascon, Dubai) موفق به تولید محصولاتی عالی شده است که مدت‌هاست بخش عمده‌ای از بازار را در اختیار گرفته‌اند. از مصحولات پرفروش این شرکت می‌توان به کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ اشاره کرد که به دلیل داشتن ظرفیت مناسب برای هال‌ها و پذیرایی‌ها زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسپلیت‌های اجنرال دارای مدل‌های اینورتر با گاز r410 هستند و برای مناطق معتدل مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته مدل‌های پیستونی اجنرال دوام و عمر زیادی دارند و بیشترین فروش اسپلیت‌های پیستونی با توجه به کیفیتی که اجنرال دارد شاید متعلق به این شرکت باشد.

قدرت پرتاب باد کولر گازی اجنرال بسیار بالا است که قادر است جریان هوای ایجاد شده را در سه جهت در متراژ ۴۰ تا ۶۰ مترمربع به راحتی پخش نماید و این فضا را کاملا پوشش دهد.

اسپلیت اجنرال
مدل‌های جدید اجنرال دارای فیلتر یون بوزدایی بادوامی هستن که می‌تواند عمل بوزدایی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. با توجه به نظرسنجی‌هایی که در مورد اسپلیت اجنرال برگزار شده، طول عمر محصولاتشان چنان زیاد است که کاملاً واضح است هر قطعه داخلی از کیفیت بالایی برخوردار است (مانند پره‌های خنک‌کن قوی‌تر، پلاستیک ABS، قطعات مقاوم در برابر آتش، قطعات فلزی ساخته شده از ورقه های فولادی مخصوص ژاپنی با پوشش پلی اورتان). پنل بیرونی قابل جداشدن و شستشو است و می‌توانید پنل را به آسانی بردارید تا قارچ و گرد و خاک را کاملا تمیز کنید و این همواره باعث تمیزی کولر اسپلیت می‌شود. یونیت بیرونی به طور کامل به شکل یکپارچه ساخته شده تا حالت وحدت در دستگاه ایجاد کرده و عمر دیگر قطعات را نیز افزایش دهد. به علاوه، در این کولر از موتورهای فن خود-روغن‌کاری-شونده فوجیتسو استفاده شده که در پره‌هایی با پوشش آلومینیومی مهر و موم شده است که باعث افزایش عمر موتور دستگاه می‌شود.

کولر گازی ال‌جی

وقتی از برند مطرحی صحبت می‌کنیم انتظار داریم که آن برند محصولاتش کیفیتی بسیار مطلوب داشته باشد به گونه‌ای که از رقبای کوچکش بسیار سرتر باشد و این در مورد کولر گازی‌های ال‌جی کاملا صدق می‌کند. ال‌جی توانسته اسپلیت‌های بسیار با کیفیتی تولید کند که از نظر طراحی و زیبایی سرآمد همه برندهای دیگر است و به جرات می‌‌توان گفت هیچ‌کدام از اسپلیت‌ها از لحاظ ظاهر، به زیبایی ال‌جی نیستند، هر چند اخیرا گری و اجنرال هم توانسته‌اند اسپلیت‌های خوش ساختی را روانه بازار کنند.

در بخش فنی هم ال‌جی از قطعات بسیار باکیفیتی بهره برده و اگر به جنس قطعات آن توجه کنید می‌بینید مانند سایر محصولاتش خساست به خرج نداده و نهایت کیفیت را در نظر گرفته است. همیشه ال‌جی در بخش تکنولوژی پیششتاز بوده و یکی از عوامل جذب کاربران به ال‌جی همین تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته است که باعث تقلید سایر برندها از ال‌جی می‌شود مثلا ال‌جی اولین شرکتی بود که تکنولوژی اولد را در تلویزیون‌ها پیاده‌سازی کرد و روانه بازار نمود در بخش اسپلیت هم ال‌جی اولین شرکتی بود که اسپلیت‌هایی با موتورهای دوال اینورتر روانه بازار کرد که مصرف برق به مراتب کمتری نسبت به سایر مدل‌های اینورتر دارند. همچنین استفاده از فیلترهای یونیزه کننده و تمیزکاری خودکار بر محبوبیت اسپلیت‌های ال‌جی افزوده است. پس یکی از پیشنهادهای ما برای خرید اسپلیت قطعا برند ال‌جی خواهد بود.
کولر گازی اسپلیت ال جی

کولر گازی گری

شرکت چینی گری با اینکه از سال ۱۹۹۱ شرکتش را تاسیس کرده است ولی توانست در مدت زمان کمی به دلیل کیفیت مرغوب محصولاتش فروش خوبی داشته باشد. در حال حاضر شرکت گری بزرگترین تولید کننده سیستم‌های تهویه مطبوع در دنیا است که به عنوان مثال در سال ۲۰۱۳ از هر ۳ عدد سیستم تهویه مطبوع فروخته شده در جهان یکی از آن در انحصار گری بوده است. امروزه کولر گازی‌های اسپلیت گری در ایران هم دارای اعتبار زیادی هستند و بسیاری از کاربران این دستگاه‌های تهویه مطبوع خواهان خرید اسپلیت گری برای دوستان و آشنایان خود هستند. اما چرا گری توانسته این‌گونه مشتریان را جذب کند؟ برعکس تصوری که ما از اجناس چینی داریم گری یکی از شرکت‌های خوب و باکلاس جهانی است و سعی کرده همواره قطعات باکیفیت ایده‌آل را در محصولاتش استفاده کند. کولر گازی گری حدود ۱۵ نوع مدل را برای کاربران ارائه داده است و در برخی از مدل‌های جدید فناوری وای‌فای را هم به کار برده است و می‌توانید به صورت هوشمند دمای آن را حتی زمانی که در خانه هم نیستید کنترل کنید. همچنین میزان کم مصرف انرژی این کولر گازی از دیگر محبوبیت‌های این کولر اسپلیت است که هزینه برق کمتری خواهد داشت. گری از ظرفیت ۹۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ کولر گازی اسپلیت تولید کرده است و می‌توان گفت برای هر نوع متراژی شما می‌توانید مدل‌های گری را پیدا کنید. در انتها لازم به ذکر است که از نظر پشتیبانی و گارانتی هم گری مانند دو شرکت بالا از این لحاظ خدمات خوبی ارائه می‌دهد و می‌توانید با اطمینان خاطر یکی از مدل‌های گری را انتخاب کنید.

خرید از بانه

فروشگاه بانه سامان یکی از فروشگاه‌های با سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی اصل در بانه است که علاوه بر فروش کولر گازی اورجینال، در بخش‌های دیگر لوازم خانگی نیز فعال است و می‌توانید انواع تلویزیون، ظرفشویی، لباسشویی و یخچال را در آنجا پیدا کنید و به صورت آنلاین سفارش خود را انجام دهید. این فروشگاه اینترنتی توسط آقای عزیزی مدیریت می‌شود که از فعالان باسابقه بازار لوازم خانگی در بانه است. همچنین برای مشتریان امکان ارتباط از طریق واتساپ را هم فراهم کرده اند تا مشتری راحت‌تر در جریان قیمت محصولات قرار بگیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.