کد مطلب: ۵۸۸۴۳۱

بهترین مجموعه فروش اقساطی خودرو کدام است؟

بهترین مجموعه فروش اقساطی خودرو کدام است؟

فرنام خودرو که سال‌هاست اقدام به ارائه طرح‌های فروش قسطی خودروهای ایرانی و وارداتی به منظور رفاه حال مردم کشورمان می‌کند، اینک به چنان اعتبار و سابقه‌ای دست یافته‌ است که یکی از بهترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو بدون ثبت حتی یک مورد نارضایتی مشتریان، تبدیل شده است.

خرید اقساطی خودرو ، منطقی‌ترین راه‌حل برای ماشین‌دار شدن در وضعیت فعلی اقتصادی کشور ماست.

نوسان قیمت بنزین و به تبع بالا رفتن کرایه تاکسی، وسایل حمل و نقل عمومی و هزینه آژانس‌های تلفنی و تاکسی‌های اینترنتی از یک‌سو و بالا رفتن هزینه‌های زندگی در مراکز شهرهای بزرگ سبب شده است تا قشر قابل توجهی از مردم کشور ما به دنبال طرح‌های فروش اقساطی خودرو باشند تا بتوانند با ماشین شخصی به محل کار و تحصیل بروند.

چه کسانی به دنبال خرید اقساطی خودرو هستند؟

امروزه خرید قسطی خودرو با توجه به مزایایی که دارد، متقاضیان بسیاری هم دارد.

گروهی برای ارتقای سطح معیشت خود، علاقمند هستند تا یک خودروی شخصی داشته باشند. گاهی شغل افراد ایجاب می‌کند تا ماشین داشته باشند و تردد با وسایل حمل و نقل عمومی، چهره اجتماعی فرد را مخدوش کند. بالاخره عقل مردم به چشمشان است!

هدف گروهی دیگر برای خرید اقساطی خودرو، رسیدن راحت‌تر به محل کار یا تحصیل است. شرایط زندگی به حدی سخت شده است که اجاره خانه یا مغازه در مرکز شهرها را بسیار پرهزینه کرده است.

بنابراین افراد ناگزیرند تا کیلومترها دورتر از محل کار و تحصیلشان، اقامت کنند. در این شرایط عبور و مرور بسیار دشوار است و وجود یک ماشین شخصی کم‌ هزینه، یک تصمیم مالی هوشمندانه محسوب می‌شود.

برخی افراد هم هستند که از توان مالی کافی برای خرید نقدی یک خودروی لوکس و مدرن برخوردارند، اما از آن‌جایی که خودرو استهلاک‌پذیر است، هوش مالی خود را به کار می‌اندازند و بخشی از سرمایه موجود را در دیگر فعالیت‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

این افراد بیشتر تمایل دارند تا برای خرید باغ، زمین، مسکن و مغازه به شیوه قسطی روی بیاورند و همواره به دنبال شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو برای تعویض ماشین فعلی و یا خرید خودرو هستند.

IMG 20211017 112858

مزایای خرید اقساطی خودرو

خرید خودرو به شیوه قسطی مزایای متعددی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

قدرت انتخاب بیشتر

اگر قرار باشد شما به شیوه نقدی اقدام به خرید خودرو کنید، ناچارید تا به اندازه گلیم‌تان پایتان را دراز کنید.

یعنی چاره‌ای ندارید جز اینکه موجودی جیب و حسابتان را ببینید و بر اساس آن تصمیم بگیرید.

بنابراین ممکن است با توجه به توان مالی شما، امکان خرید خودروهای محدودی وجود داشته باشد، اما با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، این فرثت را دارید که شعاع دایره گزینه‌هایتان را گسترش دهید و قدرت انتخاب خود را بالاتر ببرید.

خرید خودرویی مدرن و باکیفیت

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، خرید نقدی، گزینه‌های محدودی پیش روی شما قرار می‌دهد. ممکن است با پولی که شما دارید بتوان یک خودرو با درجه کیفی C را تهیه کرد، درحالی‌که خرید اقساطی خودرو به شما این اجازه را می‌دهد که خودرویی با درجه کیفی A را خریداری نمایید.

کاهش هزینه‌های جانبی زندگی

خرید خودرو قسطی به طرق مختلف می‌تواند هزینه‌های جانبی زندگی را کاهش دهد. اولا شما وقتی ماشین شخصی داشته باشید، دغدغه چگونه رسیدن به سر کار را ندارید، در نتیجه مجبور نیستید برای اجاره خانه یا مغازه، هزینه‌های گزاف بپردازید و می‌توانید در نقاط ارزان شهر، ساکن شوید.

ثانیا با خرید اقساطی خودرو شخصی، هزینه‌ تاکسی و آژانس نخواهید داشت و از این نظر هم این معامله به سود شماست.

ثالثا، خرید اقساطی یک خودرو باکیفیت و مدرن تا مدت‌ها برای شما هزینه تعمیر و نگهداری نخواهد داشت و هزینه سوخت آن نیز از مبلغی که هر ماه از درآمدتان برای کرایه حمل و نقل صرف می‌کردید، کمتر خواهد بود.

رسیدن به انضباط مالی

پرداخت اقساط ماهانه سبب می‌شود تا درآمدتان را طبق برنامه و حساب شده خرج کنید و هزینه‌های اضافی را کنار بگذارید. خرید اقساطی خودرو شما را به انضباط مالی می‌رساند.

سرمایه‌گذاری

خرید نقدی یک خودرو با درجه کیفی پایین، یک پسرفت قطعی است، اما خرید قسطی خودرویی لوکس و مدرن با کیفیت ساخت بالا، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه است. به‌طوری‌که هر زمان بخواهید می‌توانید آن را در بازار خودروهای دست دوم به فروش برسانید و مبلغی بیش از آنچه هزینه کرده‌اید را به دست آورید.

شرایط خرید اقساطی خودرو

همه مزایایی که برای خرید اقساطی خودرو نام برده شد، چنانچه طبق ضوابط و شرایطی انجام و از مراکز معتبر تهیه شود، به‌صرفه خواهد بود. در ادامه به برخی از این شرایط خواهیم پرداخت:

تحویل آنی و فوری خودرو

خرید خودرو قسطی باید با تحویل فوری همراه باشد. اگر پای میز مذاکره با شرکت فروش اقساطی خودرو نشستید که ادعا کرد شما بخش قابل توجهی از قیمت کلی خودرو را بپردازید و اقساط را به پایان برسانید تا خودرو را به شما تحویل دهد، زیر بار این معامله نروید؛ چراکه اعتماد باید دو طرفه باشد.

ثبت سند خودرو در قبال پیش‌پرداخت

شما برای خرید خودرو قسطی مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت ارائه می‌دهید و سپس به صورت ماهانه اقساط را می‌پردازید. در قبال وجوهی که پرداخت می‌کنید، باید رسید معتبر و قانونی داشته باشید تا هر زمان شرکت فروشنده، خلف وعده کرد، بتوانید حق خود را بگیرید. برخی مجموعه‌های معتبر در بازار خودرو نظیر فرنام خودرو بعد از طی کردن مراحل اداری، سند خودرو را به نام خریدار ثبت می کنند.

تعیین شرایط اقساط با توجه به توان اقتصادی خریدار

اگر مجموعه فروش اقساطی خودرو، قوانینی سفت و سخت داشت که در همه حال به فکر سود خود بود و رفاه و رضایت شما را در نظر نگرفت، پیشنهاد می‌کنیم قید معامله با آن را بزنید.

مجموعه‌های معتبر و شناخته شده در بازار خودرو تمام تلاش خود را می‌کنند تا باری از دوش مردم بردارند و بهترین شرایط را برای خرید اقساطی خودرو فراهم آورند.

IMG 20211017 112919

بهترین مجموعه فروش اقساطی خودرو کدام است؟

فرنام خودرو که سال‌هاست اقدام به ارائه طرح‌های فروش قسطی خودروهای ایرانی و وارداتی به منظور رفاه حال مردم کشورمان می‌کند، اینک به چنان اعتبار و سابقه‌ای دست یافته‌ است که یکی از بهترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو بدون ثبت حتی یک مورد نارضایتی مشتریان، تبدیل شده است.

ارائه مشاوره رایگان برای خرید خودرو، عرضه برترین خودروهای ایرانی و وارداتی، تحویل فوری خودرو، ثبت سند به نام خریدار، تعیین و تنظیم اقساط با شرایط منعطف و عمل به تعهدات را باید از جمله مزایایی برشمرد که در معامله با فرنام خودرو از آن بهره‌مند خواهید شد.

چنانچه قصد خرید قسطی خودرو دارید برای اطلاع از قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی و نیز آگاه شدن از جزییات طرح‌های فروش اقساطی خودرو، همه روزه می‌توانید در ساعات کاری با مراکز فروش فرنام خودرو و کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان این متخصصان خودرو بهره‌مند شوید.

سایت فرنام خودرو: https://farnamkhodro.com/

اینستاگرام فرنام خودرو: farnamkhodro

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر یک کارمندساده یا بازنشسته معمولی با حقوق ثابت مثلا ۷ میلیون تومن در ماه بتونه با شرایط مناسب صاحب خودرو بشه خیلی خوبه ولی (گمان نیکم فلانی)

    • ناشناس

      ای به قربانت

  • ناشناس

    سلام خودرو چطوری

  • فرزاد

    بنده یک خودروی آردی آی ۱۶۰۰ مدل ۸۵ دارم ، سالهاست که حتی نتوانستم آنرا به یک خودروی ۴۰۵ مدل ۸۰ یعنی پنج مدل پایین تر تبدیل کنم ، حال چگونه میتوانم صاحب یک خودروی خوب و مناسب و زیبا و ایمن شوم ؟ من حتی انتظار خیلی زیادی هم ندارم ، اگر بتوانم یک خودروی jac s5 یا حتی یک لیفان تیگو ۵ یا حتی یک خودروی صفر ایرانی شوم ، شما بفرمایید چگونه؟