کد مطلب: ۶۴۵۴۰۹

استقرار SAP ERP توسط «اِمسیس» در بهران آسانبر

استقرار SAP ERP توسط «اِمسیس» در بهران آسانبر

شرکت msys (اِمسیس) مسئولیت پیاده‌سازی SAP ERP را در شرکت بهران آسانبر (بزرگترین تولیدکننده آسانسور و پله‌برقی خاورمیانه) بر عهده گرفت. با هدف استقرار موفق پروژه، شنبه مورخ ۷ اسفند ۱۴۰۰، «پیمان‌نامه استقرار موفقیت‌آمیز پروژه» توسط مدیران و اعضای کلیدی هر دو مجموعه امضا شد. 

msys در سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه دیدگاه‌های ERP و معرفی محصولات تراز اول دنیا فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در پیاده‌سازی محصولات و راهکارهای SAP در ایران مورد توجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ قرار گرفته‌ است. این شرکت تا کنون موفق به پیاده‌سازی راهکارهای SAP در بیش از ۲۰ سازمان بزرگ در کشورمان بوده است. شرکت معظم بهران آسانبر نیز به فهرست مشتریان این مجموعه اضافه شد. شرکت بهران آسانبر نیز در سال ۱۳۷۷ فعالیتش را آغاز کرد و از زمان تاسیس تاکنون، فعالیت خود را در زمینه تولید و واردات قطعات آسانسور ادامه داده است. کارخانجات گروه صنعتی بهران به وسعت ۱۱۰ هزار متر مربع و بیش از ۹۰۰ نفر پرسنل فنی در شهرک صنعتی پرند واقع شده است.

2 7

در مراسم هفتم اسفند، شرکت اِمسیس در محل سالن همایش‌های شهرک صنعتی ماموت، میزبان بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران و پرسنل کلیدی بهران آسانبر بود تا هر دو سازمان در راستای استقرار موفق پروژه، به نگاهی مشترک برسند و برنامه اجرایی را مرور کنند. در ابتدای این مراسم، ساسان معدل که ریاست هیات مدیره msys را بر عهده دارد، ضمن خیر مقدم به حضار، به معرفی گروه صنعتی ماموت پرداخت و در ادامه جواد دهقان مدیرعامل msys به ابعاد مختلف پیشبرد این پروژه بزرگ اشاره کرد.

دهقان به اهمیت تکنولوژی و استفاده صحیح از آن پرداخت. او اشاره کرد که بزرگان صنعت در سطح بین‌الملل، با به‌کارگیری تکنولوژی روز دنیا، سودآوری و بهره‌وری را افزایش دادند. مدیرعامل اِمسیس، اشاره کرد که تکنولوژی وجود دارد؛ اما فرایند استقرار صحیح و متعهد بودن به این مهم است که منجر به خلق ارزش و رشد پایدار می‌شود.

در ادامه از جناب آقای احمد شاکری، مدیر عامل محترم شرکت بهران آسانبر دعوت به عمل آمد تا برای پرسنل هر دو سازمان از نیاز کسب‌وکارهای موفق به سیستم ERP صحبت کنند. همچنین ایشان اشاره کردند که اعضای تیم بهران آسان‌بر با حفظ مسئولیت قبلی، نیاز است تا خود را با تیم استقرار msys یکی ببینند تا اطمینان حاصل شود که SAP ERP به شکلی صحیح و موثر در بهران آسانبر پیاده‌سازی شود.

آسیه کاجی که مدیریت پروژه استقرار SAP ERP در بهران آسانبر را بر عهده دارد، اطلاعاتی از فرایند پیاده‌سازی ارائه داد. او اشاره کرد که متدولوژی صحیح، از عوامل کلیدی موفقیت پروژه است. کاجی اضافه کرد که متدولوژی پیاده‌سازی SAP ERP نیز مطابق با متدولوژی استاندارد SAP است. بنابراین آزمون و خطایی در کار نیست. همچنین او لیست ماژول‌هایی که قرار است در سازمان بهران آسانبر استقرار یابد را به همراه برنامه زمان‌بندی پروژه ارائه کرد.

3 6

آسیه کاجی در انتهای مراسم، پیمان‌نامه‌ استقرار موفقیت‌آمیز SAP ERP که توسط مدیریت بهران آسانبر نوشته شده بود را قرائت کرد و از مدیران و اعضای کلیدی پروژه درخواست کرد پیمان‌نامه را امضا کنند. ️اعضای تیم پروژه نیز با حفظ مسئولیت قبلی، لوحی دریافت کردند که بر اساس آن متعهد می‌شدند تا تلاش و تمرکز ویژه‌ای بر موفقیت پروژه در سازمانشان داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.